LifeStyle

„Alin Dinica”, un nou brand, o noua forma a frumosului

In cadrul evenimentului artistul a sustinut si o demonstratie, realizand un colier pentru participantele la acest eveniment. Lansarea designerului a insemnat si lansarea evenimentelor Fashion Tea Party.

Prima editie a evenimentului Fashion Tea Party a avut loc joi, 14 aprilie, in showroomul Trends & Ideas (Piata 1 Mai) unde s-a desfasurat sesiunea „Fashion Tips and Tricks”- live cu Alin Dinica. Designerul a demonstrat inca o data ca lucrurile simple fac viata mai frumoasa. Pe parcursul workshopului tanarul a prezentat bijuteriile expuse in showroom, dar a si explicat care sunt publicurile sale tinta, mentionand in acelasi timp faptul ca prefera sa creeze in afara trendurilor, folosind din acestea doar cateva elemente de baza, in rest optand pentru unicitate.

Fashion Tea Party reprezinta  o serie de evenimente marca Net Worth Advisory si Alin Dinica unde iubitoarele de bijuterie si arta vestimentara sunt invitate sa petreaca si sa se relaxeze in compania designerului Alin Dinica. De- a lungul „expeditiei” in ale accesoriilor, tanarul designer vorbeste despre bijuteriile si inspiratiile sale. Pentru Alin, arta nu este numai un bun al lui. El impartaseste din maiestria sa, explicand diverse impletituri si imbinari folosite in arta.

Dupa o colaborare excelenta intre Net Worth Advisory, sustinatorul brand-ului Alin Dinica, si  Trends & Ideas, showroom- ul unde s-a desfasurat evenimentul, ambele „tabere” sustin si promit noi apartii Alin Dinica. Astfel, Luciana Petrescu, director general Net Worth Advisory afirma: „Simplitatea este sofisticarea suprema. Trends & ideas ne-a castigat din prima clipa, nu numai prin showroom-ul de inalta calitate si originalitate, ci si prin strategia perfecta de a aduce un strop de frumos in viata fiecaruia dintre noi. De la arhitectura sau design interior la actul culturii, Trends & Ideas este partenerul ideal pentru Net Worth Advisory. Impreuna am pus la cale un cadou pentru doamne prin workshop-ul creatorului de bijuterii Alin Dinica. Net Worth Advisory sustine tinerele talente, iar Alin Dinica este promovat atat ca designer, cat si ca expertul nostru in consiliere de imagine.”

Fashion Tea Party este un eveniment de exceptie unde iubitoarele de bijuterii si arta vestimentara pot descoperi mestesugul cristalelor de Boemia si al margelelor jucause. La o ceasca de ceai sau o cana de cafea, vor intra intr-o lume plina de aventuri unde fiecare colier spune o poveste.

Un procentaj semnificativ din starea de bine si relaxare a asigurat de showroom- ului Trends & Ideas care a imbratisat cu drag sustinerea tanarului Alin Dinica:  „Avem un nume predestinat: impunem trenduri si venim cu idei. Apropierea de arhitectura ne deschide drumul spre frumos, spre toate formele de arta.  Suntem un loc in care se intampla lucruri – evenimente de profil si nu numai. Am gazduit demonstratia unui tanar talentat, designer de bijuterii: Alin Dinica. Trends & Ideas sprijina talentele si ofera clientilor si partenerilor sai un mod de de viata complet si complex”, sustine Ecaterina Pana, product manager la Trends & Ideas.

In cadrul evenimentului, designerul a subliniat faptul ca se pregateste pentru o noua colectie de accesorii, bazata pe material pretioase precum perle mixate cu cristale de Boemia. De asemenea, Fashion Tea Party se va desfasura frecvent pentru a puncta noi coletii Alin Dinica & Friends.

Despre Alin Dinica

Alin Dinica este designer de accesorii, dar si designer vestimentar. S-a dedicat frumosului inca din timpul scolii, absolvind Facultatea de Arte Plastice (Timisoara, sectia Design de produs & ambiental). In prezent urmeaza programul de Master in cadrul Universitatii de Arte Plastice Bucuresti, sectia Moda.

In paralel a absolvit cursuri aditionale de Design Vestimentar precum cele din cadrul Eurocor, dar a participat si la numeroase consursuri, obtinand multiple distinctii, cum ar fi: Budapest Fashion Night, 2007, mentiune; Avon, 2004, “Cel mai bun design: colectia Oriental”; Primaria Motru, 2003, “Cea mai buna colectie de vara”.

 La 25 de ani, Alin Dinica are un parcurs profesional deosebit, lucrand pentru branduri cu renume international precum ZARA si Oviesse, ca visual merchandiser.

Prin pasiune si rafinament, inca din 2009, Alin Dinica este un brand in sine, bijuteriile si creatiile sale vestimentare fiind purtate de diverse personalitati din lumea afacerilor si nu numai.

Despre Net Worth Advisory

Net Worth Advisory este si ofera o arena de business in care companiile isi ating potentialul maxim, invatand sa evolueze drept comunicatori, de la discurs la dialog. Viziunea noastra este distincta si destinata sa atinga doua obiective de baza: sa ajute companiile in a-si atinge potentialul, precum si sa le sprijine in procesul de transformare in veritabili comunicatori. Internationali sau locali, de dimensiuni mari sau mici, clientii nostri beneficiaza de experienta si valorile noastre, avand acces la resurse relevante si o ampla retea de networking.

De 5 ani Net Worth Advisory promoveaza comunicarea ca instrument-cheie in crearea si intretinerea imaginii publice a companiilor, organizatiilor non-profit, persoanelor si personalitatilor. Prin integritate, deschidere, initiativa, valoare si parteneriat, construim durabil reputatia clientilor, mandria echipei si succesul campaniilor noastre.

Despre Trends & Ideas

TRENDS & IDEAS, noul concept store lansat anul trecut, este un atelier de lucru in mijlocul tumultului urban. Aici se redefineste complet ideea de amenajare a baii, dar cea a spatiului in care profesionistii in domeniu isi pot regasi propriul spatiu de creatie si inspiratie.

Au fost create multiple zone de decor, reprezentand ambiente ce combina cu succes marci recunoscute la nivel mondial. Cu ajutorul designerilor si arhitectilor, produsele sunt contopite si pot crea bucati de realitate, in care fiecare dintre noi isi poate gasi inspiratia si confortul personal.

Showroom-ul include cateva zone de conversatie, o zona de lucru, dar si o biblioteca cu carti de arhitectura si reviste de specialitate.

Related posts

Câştigători concurs „Crăciunul vine cu premii!”

Adina Meyers

VELUX Romania a premiat castigatorul campaniei “Produsul lunii”

Adina Meyers

Wim Vandekeybus și compania Ultima Vez, la explore festival #12

Adina Meyers