În vremurile străvechi (heh), oamenii foloseau hârtia pentru a-și aminti, nota, împărtăși, schimba și organiza viața.
Odată cu evoluția tehnologiei acum ne spunem „există o aplicație pentru asta”, iar societatea (și viețile) au devenit puțin mai raționale. Dar care aplicație este cea mai bună aplicație pentru organizare? Vă invităm să citiți în continuare!
Todoist
Amy Tokos, proprietarul Freshly Organized, președintele ales de Omaha și NAPO, listează aceasta ca una dintre primele sale trei aplicații organizaționale. Acest producător de liste all-in-one funcționează pe platforme, se integrează cu Google și Dropbox și se sincronizează cu tehnologia dvs. purtabilă. Există o opțiune de echipă care leagă diverși utilizatori și mementouri de sarcini.
Twobird
Twobird funcționează transformând căsuța de e-mail într-o listă de sarcini. Sortează e-mailurile în funcție de zi (Azi; Ieri; Săptămâna aceasta: Luna aceasta; etc.) și vă permite să setați mementouri, să creați și să partajați note și să editați etichete și funcții, printre alte mișcări intuitive. Un bonus pentru echipă: partajarea și editarea nu se limitează la utilizatorii aplicației.
Calendly
Acest serviciu de hyperlink vă ajută să eradicați înainte și înapoi programarea și supra-rezervarea accidentală, deoarece totul este dedicat și delimitat pentru dvs., clientul dvs., furnizorul sau prietenul. Calendly funcționează cu calendarele Google, Outlook și Office 365, precum și cu aplicații precum Salesforce și Zapier.
Evernote
Gândiți-vă la aceasta aplicatie ca fiind o agenda digitala care vă permite să sincronizați liste, sarcini și note pe dispozitivele dvs. Un alt favorit al Tokos, aplicația bazată pe cloud poate fi personalizată pentru a se potrivi cu personalitatea și tiparele de gândire. De notat: versiunea gratuită a aplicației nu este la fel de simplă sau inclusivă ca pachetul premium.
LastPass
Ridicați mâna dacă ați apăsat fila „Am uitat parola” doar pentru a fi blocat din nou, deoarece ați refolosit-o pe cea veche. Această aplicație la îndemână șterge complet frustrarea și salveaza timpul. Aplicatia este un seif de parole care vă amintește datele de conectare și vă poate ajuta să generați parole puternice. Alertele vă anunță, de asemenea, dacă datele dvs. riscă să fie compromise.
Toggl
Cu acest tracker extrem de intuitiv, gestionarea timpului are un manager. Aplicația vă monitorizează activitățile zilnice pe platforme pentru a vă oferi feedback în timp real cu privire la modul în care utilizați (sau nu utilizați) orele din ziua dvs. Vă definiți ziua: există o opțiune de 12 ore și o opțiune de 24 de ore. În plus, Toggl are și un tracker de site-uri web care indică ce site-uri vizitați mai mult de 10 secunde.
Google Workspace
Hubul bazat pe cloud este cunoscut anterior sub numele de Google Suite. Aplicatia cel mai bun obiectiv pentru colaborare. Există unități, calendare, documente, foi de calcul, chat-uri și chiar fotografii. Toate sunt partajabile, toate sunt conectabile și disponibile la o taxă lunară redusă. Este minunat pentru a coordona aproape totul cu afacerea dvs. mică sau familia extinsă.