LifeStyle

30 de dealeri STIHL pornesc magazinele online

Compania STIHL Romania a implementat un sistem de comerț online care le permite dealerilor să își integreze business-ul într-o platforma online de vânzări. “Până în prezent, la STIHL Online Platform (SOP) au aderat 30 de dealeri, care sunt repartizați uniform pe teritoriul țării. Lucrăm la implementarea acestui sistem de peste doi ani și ne bucurăm că partenerii noștri locali și l-au asumat într-un număr atât de mare. Sistemul va permite fiecărui dealer local să își păstreze și să își administreze clienții locali, la fel ca până acum, doar că acum mai au încă un canal de comunicare și vânzare deschis către ei”, explică Ioan Mezei, director general STIHL România.

STIHL continuă dezvoltarea rețelei de dealeri, în prezent activând aproximativ 200, cu 375 de magazine. “Ne aflăm într-o extindere continuă cu rețeaua de dealeri, fiind în permanență în căutare de parteneri noi, cu viziune de business și înclinații tehnice. Dezvoltarea unui astfel de business local se poate face relativ ușor, dacă se respectă un set de reguli și standarde. Aportul investițional propriu minim este de minim 10.000  de euro, iar nivelul la care se poate ajunge cu business-ul este foarte ridicat. Spre exemplu, anul trecut am avut trei dealeri care au atins un nivel al vânzărilor de peste 1 milion de euro, fiecare. Iar anul acesta ne așteptăm la încă 5-6 parteneri care să atingă aceeași performanță”, declară Ioan Mezei.

Compania continuă investiția în dezvoltarea centrului din Otopeni. “În Otopeni avansăm rapid cu lucrările la noul centru de depozitare și logistică, care practic triplează ce avem în prezent. Noul spațiu va compensa capacitatea de stocare de care aveam nevoie deja de trei ani. Cu această investiție care se ridică la aproximativ 6 milioane de euro, din fondurile locale ale STIHL România, vom demara noi porcese de organizare și vom crește productivitatea, devenind mult mai eficienți în logistică și gestionarea în toate procesele companiei”, precizează Ioan Mezei.

Din punct de vedere al business-ului, STIHL Romania a atins în primele patru luni nivelul de anul trecut. La nivel mondial compania a anuntat recent rezultatele financiare, care arată o creștere spectaculoasă de 9.7 procente, cifra de afaceri atigând 3,8 miliarde de euro. Pe lângă segmentul produselor cu motoare cu ardere, compania precizează că această creștere s-a datorat și utilajelor cu acumulator, introduse pe piață în ultimii ani, dar și digitalizării produselor, prin implementarea de soluții inteligente. În țara noastră gamele de motounelte cu acumulator cresc de la an la an, în prezent comercializându-se peste 22 astfel de echipamente (motoferăstraie, motocoase, foarfeci de grădină, suflante, motodebitatoare). În acest an compania va pune pe piață noi astfel de modele, în gama D, destinate profesioniștilor.

Compania STIHL a anunțat recent că în acest an va mai avea loc o schimbare majoră la nivelul produselor. Gama VIKING destinată amenajării grădinilor și peisagisticii va suporta un rebranding la nivel mondial, toate produsele fiind transferate către brandul STIHL.

 

Despre compania STIHL. STIHL  a depășit cfira de 10 milioane de echipamente motorizate vândute în 2017. La nivelul grupului, activează 15.875 angajați, în creștere cu  4,4%, față anul precedent. Grupul german a avut în 2017 investiții de 248 milioane de euro și anunță că până în 2021 acestea vor crește la 1 miliard de euro, la nivel mondial.  STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. Compania mamă a fost înființată în 1926 de Andreas Stihl.

Related posts

Igienă rapidă și sigură cu ABCDerm H2O șervețele umede

Adina Meyers

VEKA anunţă achiziţia grupului Bowater Building Products din Marea Britanie

Adina Meyers

Business Days 2015 – un debut de succes

Adina Meyers