LifeStyle

13 specialisti de top la cea de-a 7-a editie Marketing in Direct

Pe 24 Septembrie va avea loc cea de-a saptea editie a conferintelor Marketing in Direct, eveniment in cadrul caruia participantii au ocazia sa afle know-how valoros despre cele mai bune tehnici pe care ar trebui sa le aplice in business-ul lor pentru a ajunge cat mai aproape de consumator. Este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.

Cei 13 speakeri vor aborda tema generala de interes a conferintei de anul acesta – ”Marketing digital sau promotii offline?” si totodata vor oferi sfaturi si informatii utile pentru managerii din diverse sectoare de business sau antreprenorii care vor sa isi dezvolte business-ul in directia corecta.

Participantii vor avea ocazia sa asculte specialisti de top din industria de marketing cum ar fi Chris Arnold – Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra.

Inainte de a infiinta propria agentie de publicitate, Chris Arnold a condus departamentele de creație ale unor agentii de renume precum Saatchi & Saatchi si in acelasi timp a reusit sa isi extinda contributia, aducand industriei de marketing o sursa de inspiratie – cartea Ethical Marketing & The New Consumer, contribuind totodata la redactarea materialelor pe unul dintre cele mai cunoscute bloguri de marketing – Brand Republic.

The key is, no matter what story you tell, make your buyer the hero!”

Laura Dragomir – Expert in comunicare si cofondator Brainguys va vorbi despre rolul marketingului online si offline in cadrul conferintelor MID, dar si despre importanta comunicarii eficiente in functie de comportamentul consumatorului.

Una dintre asteptarile consumatorului este sa ii spui o poveste pe care sa o creada si sa-si doreasca sa fie parte din ea. Daca povestile sunt despre produse si servicii, nu este storytelling. Este o brosura. Tu esti cel care da maretie povestii. ”

In cadrul evenimentului vor fi prezenti specialisti de top precum Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Certified Professional, Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Raluca Dinu – Media & Advocacy Officer Unicef, Mugur Patrascu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, Constantin "Noro" Ferseta – Fondator GM Kuantero, Ștefan Iarca – Country Head Possible si Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon.

Cea de-a saptea editie MID va avea loc pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club. Mai multe detalii despre desfasurarea conferintelor pe site-ul evenimentului: http://www.marketingindirect.ro.

Oferta corporate speciala pana pe 14 septembrie: cumperi 3 bilete, platesti 2!

Parteneri media: Institutul de Marketing, Marketing Focus, Marketing Romania, IQADS, PR Wave, Forbes, markmedia.ro, brand4brands, Nine O’Clock, Business Review, Agerpres, Revista Cariere, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, 9AM, Ordinea Zilei, Smart Financial, romanialibera.ro, Finzoom, Revista Biz, ROL, eva.ro, Calendar Evenimente, News Up, Casa mea, Learning Network, Zelist Monitor, Salon TV.

 

Related posts

Scheffäl & Scheffäl lanseaza programul Academia Vietii – locul in care adolescentii invata sa aiba succes in viata

Adina Meyers

IKEA lanseaza prima colectie de produse pentru incarcare wireless

Adina Meyers

Igienă și curățenie în industria alimentară

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe