LifeStyle

Petrecerea companiei tale este si a ta!

O noapte cu momente memorabile este un mod excelent de a spune “multumesc” colegilor tai pentru obiectivele realizate, pentru toata munca si efortul depus in cursul anului dar si un prilej de a sarbatori, de a socializa si de a consolida echipa.

Pentru petrecerea de Craciun a companiei tale, Jubile The Ballroom iti pune la dispozitie oferte personalizabile in functie de nevoile si cerintele tale. În functie de structura si concept, acestea pornesc de la 25 euro / persoana, pentru Meniu All Inclusive. Spatiile restaurantelor, saloanelor de evenimente si pub-urilor, amplasate in zonele cheie ale Bucurestiului – Floreasca, Decebal, Pipera si Centrul Istoric – sunt pregatite sa gazduiasca petreceri restranse, incepand de la 30 de persoane sau evenimente grandioase, de pana la 500 de persoane. Ai asigurat locul pentru eveniment, cateringul si bauturile, sunetul, luminile, foto-video, dar si o echipa de entertainment care sa transforme evenimentul tau intr-o petrecere 100% tematica. De la concepte actuale precum Selfie Christmas, la unele indraznete precum 50 Shades of Grey Christmas, de la tematici clasice Venetian Christmas Party sau Oscar Night Christmas Party, la unele interactive – Star Wars Christmas sau Casino Christmas Party si pana la un Craciun Traditional Romanesc cu mancare servita in strachini de lut, sarmale fierte la ceaun pe pirostrii si protap in aer liber.

Cu o experienta de peste 7 ani in domeniul horeca si in calitate de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, Jubile The Ballroom a riditcat intodeauna standarde, reusind cu succes imbinarea respectarii unui inalt grad de rafinament al serviciilor cu desfasurarea oricarui angajament intr-un mod eficient si productiv.

Succesul consta in detalii, de aceea la Jubile The Ballroom ai la dispozitie oamenii potriviti pentru a-ti dezvolta ideile, o echipa gata sa preintampine orice problema sau dorinta, pentru ca tu sa te bucuri de fiecare clipa a serii, sa simti si tu spiritul sarbatorilor, sa ai o seara relaxanta si sa te bucuri impreuna cu ceilalti colegi.

Asa cum toate intalnirile memorabile incep cu o poveste buna, ele prind viata in primul rand datorita tie, iar apoi datorita organizarii, aliniate impreuna cu locatia si cateringul.

Traieste si tu experinta Jubile The Ballroom!

Afla mai multe pe http://www.jubile.ro/corporate/ .

 

 

 

Related posts

Cum purificam aerul din interior? Folosim sau nu umidificatoare in camerele copiilor nostri?

Adina Meyers

Rețetă: Salata Fattoush, culoare, savoare și sănătate în farfurie

Adina Meyers

Hotel, centru medical si SPA, un proiect Studio Insign

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe