Conform studiului Kantar TNS din Mai’18 rezultă că müsli Sano Vita se află pe locul 1 în topul celor mai consumate branduri de cereale și pe locul II în ceea ce privește notorietatea. Totodată, în luna Martie a acestui an brandul Sano Vita a primit medalia QUDAL pentru cel mai bun nivel de calitate conform voturilor majorității consumatorilor.
Acum 23 ani, când Sano Vita și-a asumat misiunea de a a educa oamenii în a consuma alimente sănătoase și a-i ajuta să își formeze deprinderi alimentare corecte, știa că va avea un parcurs plin de provocări. Afacerea de familie, 100% românească, astăzi cu o cifră anuală de afaceri de peste 14.6 milioane euro și peste 250 angajați, oferă clienților o gamă largă de produse: cereale-müsli, paste și alte derivate ale cerealelor integrale, fructe uscate, semințe, leguminoase, făinuri, uleiuri și băuturi vegetale, precum și produse apicole. Iar eforturile îi sunt apreciate: într-un interval scurt de timp (Martie-Mai 2018) a primit atât recunoașterea Kantar TNS – care a desemnat brandul Sano Vita că fiind cel mai consumat brand de cereale – cât și medalia QUDAL – Quality meDAL (Medalia pentru calitate) – din partea organizației internaționale ICERTIAS (Internațional Certification Association GmbH), fiind desemnat de către majoritatea consumatorilor drept brandul care oferă cel mai înalt nivel de calitate.
Sano Vita a fost printre primele companii care au adus cerealele pe piață, atunci când românii nu aveau deloc acest obicei alimentar, pe când astăzi 9 din 10 români din mediul urban consumă cereale la micul dejun. Din punctul de vedere al preferințelor pe primul loc sunt cerealele din porumb (33%), urmate de cele de ovăz (23%) și grâu (20%). Cereale mixte (müsli) consumă doar 8% dintre ei, în timp ce procentul celor care optează pentru orz sau secară este de doar 5%. Categoria musli de la Sano Vita e complexă, având 15 produse care includ varii mixuri de cereale integrale (grâu, porumb, secară, ovăz, orz), fructe (stafide, curmale, caise, mere, ananas, papaia, banane), seminţe-nuci, miere, zahăr și nu numai.
„În toți acești ani am căutat să ne facem cât mai bine treaba și să nu ne abatem de la drumul nostru. La început aproape nimeni nu credea că o să reușim…după o perioadă de austeritate economică, cu urme adânci lăsate în istorie și mentalul colectiv, să vii să propui un stil de viață vegetarian – ba chiar vegan – părea un moft, dacă nu chiar un vis imposibil de realizat. Noi am fost convinși că se poate. Și iată că nu ne-am înșelat. An de an tot mai mulți români au înțeles că un stil de viață sănătos contează pentru o calitate a vieții și o prelungire a acesteia. Ne mândrim azi cu o gamă largă de produse, la ale căror rețete lucrăm continuu, îmbunătățindu-le constant și lansând altele noi. Iar clienții apreciază grija noastră. Suntem mândri și bucuroși că am ajuns în topul preferințelor românilor și că müsli Sano Vita este cel mai consumat brand de cereale. Însă, dacă nu am oferi calitate, nu am fi pe mesele românilor. Iar aceasta este premisa de la care pornim atunci când intenționăm să lansăm noi produse sau categorii de produse. Bineînțeles că nu ne vom opri aici – avem o echipă minunată și tineri de format, care să ducă mai departe ce am început noi, cei care acum două decenii nici nu visam să depășim brandurile internaționale. Mulțumim, România!” declară Cornel Soare, fondatorul şi administratorul Sano Vita.
Printre planurile de anul acesta ale companiei se număra extinderea facilităților de producție și lansarea de produse și game noi pentru a oferi consumatorilor o paletă cât mai largă de alimente sănătoase.