LifeStyle

Kingfisher lansează brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de îmbunătățire a locuinței

Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, lansează noul brand internațional GoodHome. GoodHome va oferi o modalitate nouă și mai simplă de îmbunătățire a locuinței, atât pentru amatori, cât și pentru profesioniști, indiferent dacă proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni.

 

– Obiectivul GoodHome este de a simplifica activitatea de îmbunătățire a locuinței, astfel încât aceasta să devină accesibilă tuturor

– GoodHome  reprezintă produse și servicii unice, de înaltă calitate, la prețuri accesibile

– GoodHome va îmbina experiența digitală de cumpărare cu cea fizică, printr-un nou concept de magazin

Această acțiune marchează ultima etapă din procesul de transformare a companiei Kingfisher. În ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse și servicii și a investit în îmbunătățirea experiențelor digitale omnichannel. Prin intermediul GoodHome, aceste inovații devin acum vizibile clienților pentru prima dată.

Noul brand își propune să revoluționeze piața de îmbunătățire a locuinței prin oferirea de produse și soluții unice axate în primul rând pe design, calitate superioară și prețuri accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experiența clienților, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare și reamenajare a locuinței.

Kingfisher testează și un concept nou de magazine GoodHome, într-un format expres. Primul astfel de magazin a fost deschis în Marea Britanie la Wallington, lângă Croydon.

GoodHome este rezultatul anilor investiți în analiza felului în care oamenii din Europa își petrec viața în case de diferite forme, mărimi și pe parcursul a diferite perioade de timp. Discuțiile cu mii de oameni din 10 țări relevă cât de importante sunt casele pentru noi. De asemenea, am aflat cât de stresantă și complicată poate fi activitatea de îmbunătățire a locuinței, cât de des pot apărea probleme sau că unii oameni nu-și permit costul pe care aceste proiecte îl implică.

Brandul GoodHome va răspunde provocărilor cu care se confruntă în mod frecvent clienții prin:

– Soluții noi. Designerii noștri vor folosi cunoștințele acumulate de la clienți pentru a crea produse noi și inovative care vor face îmbunătățirea locuinței mai ușoară și mai simplă.

– Prețuri accesibile. Prin aplicarea conceptului de economie de scară și folosirea unui design inteligent, compania va oferi produse de calitate la prețuri mici, venind în ajutorul celor care își doresc cele mai bune soluții la prețuri accesibile.

– Informații specializate. În magazine, clienții vor găsi experți care le vor veni în ajutor cu informații necesare în procesul de reamenajare. Compania a creat Academia GoodHome pentru a-și pregăti angajații să devină experți.

– Simplitate. Scopul GoodHome este să simplifice activitatea de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, de la conceperea unor instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, până la crearea unor produse care sunt ușor de folosit și de instalat. Exemplele includ o baterie care se montează dintr-o singură mișcare, dar și mobilier de baie modular care se potrivește oricărui spațiu.

– Sustenabilitate. Brandul GoodHome este unul sustenabil, produsele fiind create cu această valoare în minte. Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apă, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. De asemenea, prin angajamentul luat de a veni în sprijinul comunității, ne vom folosi timpul, cunoștințele și resursele pentru a face accesibilă activitatea de îmbunătățire a locuinței celor în nevoie.

Véronique Laury, CEO Kingfisher, a declarat: „Casele sunt importante pentru oameni. Vor să le facă mai bune și să se simtă mândri de ele. Dar, adesea, îmbunătățirea locuinței poate fi complicată și stresantă, un adevărat coșmar. De aceea, vrem să transformăm complet această activitate, iar îmbunătățirea locuinței să se desfășoare într-un mod cu totul nou.

„Am identificat această oportunitate acum trei ani și am regândit fiecare proces al modului nostru de operare. Am început să punem bazele și să creăm condițiile pentru o experiență nouă și inovatoare pentru clienți. GoodHome este următoarea etapă incitantă din acest proces de transformare. Momentul în care transformarea devine concretă pentru clienți.

„GoodHome este noua noastră propunere de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, la nivel internațional, care se bazează pe înțelegerea profundă a clienților noștri. Reprezintă toate schimbările pe care le-am făcut – soluții simple, sustenabile, unice și inovatoare, rezistente în timp și accesibile. GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca îmbunătățirea locuinței să fie accesibilă tuturor: o nouă ofertă de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training și noua noastră fundație caritabilă”.

Din luna mai 2019, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile online și în magazinele B&Q, Castorama și Brico Depôt din Marea Britanie, Franța, Polonia și România. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.bricodepot.ro.

 

Despre Kingfisher

Kingfisher este o companie internațională de îmbunătățire a locuinței, cu peste 1.300 de magazine în 10 țări din Europa, Rusia și Turcia și cu o echipă de 77.000 de colegi. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței pentru aproximativ șase milioane de clienți care fac cumpărături în magazinele noastre și prin intermediul canalelor online, în fiecare săptămână. Clienții noștri sunt toți cei care doresc să-și îmbunătățească locuința, inclusiv profesioniști și experți. Credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. www.kingfisher.com/.

 

Despre GoodHome

GoodHome este noul nostru brand de îmbunătățire a locuinței, care va oferi o modalitate nouă și mai simplă atât pentru proiecte realizate de amatori, cât și de profesioniști. Va oferi produse și soluții unice, cu focus pe design, de înaltă calitate și la prețuri avantajoase, astfel ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor.

GoodHome si logo-ul GoodHome sunt marci inregistrate detinute de Kingfisher group.  

 

Cele mai frecvente 11 proiecte de îmbunătățire a locuinței

Proiectele de îmbunătățire a locuinței se încadrează într-o multitudine de categorii și necesită furnizarea de servicii pentru cei care doresc să-și gestioneze proiectul de la A la Z – în funcție de abilități, timp și bani. De acum înainte, magazinele și soluțiile noastre online vor fi proiectate pentru a oferi suport în finalizarea cu ușurință a oricărui proiect. Această abordare pe „Proiecte” înseamnă că vom putea oferi clienților soluții integrate, adecvate, indiferent dacă proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni. Pe baza informațiilor despre clienții noștri, am identificat următoarele proiecte esențiale pentru nevoile clienților:

– Modernizarea băii

– Renovarea pereților interiori și tavanului

– Renovarea unui etaj interior

– Construirea și îmbunătățirea sistemului de iluminat

– Îmbunătățirea sistemului de încălzire a casei

– Crearea și îmbunătățirea spațiului din locuință

– Întreținerea locuinței – interior și exterior

– Modernizarea bucătăriei

– Modernizarea, construirea și întreținerea grădinii

– Securizarea și automatizarea locuinței

– Unelte pentru orice proiect

 

 

 

 

Related posts

(P) Häfele prezintă soluții pentru un nou concept arhitectural inovator, MicroApart 20/30

Adina Meyers

Karpatia Horse Trials, editia a II-a: reintoarcerea pe Domeniul Cantacuzino Floresti

Adina Meyers

Spectacole din țară și străinătate, colocviu și lansare de carte, în a șaptea zi de Fest(in) pe Bulevard, ediția a VI-a

Adina Meyers