LifeStyle

HUMANIC: Logomania lunii aprilie

State of the Art: Design care ofera pieselor un aer nostalgic de epoca. In primavara anului 2019, aceste monograme indraznete pun in valoare pantofi, genti si accesorii. Atat brandurile de Streetwear, cat si casele de moda de lux experimenteaza cu acest trend ce presupune dispunerea propriilor logo-uri in tipare ce acopera intreaga piesa. Printre vedetele selectiei HUMANIC se numara o serie de astfel de produse cu imprimeuri luxuriante bazate pe multiplicarea logo-urilor unor branduri precum DKNY, Guess.

Related posts

PIATRAONLINE – noua identitate vizuală: de la cea mai prețioasă resursă naturală până la cel mai mare magazin online și showroom de piatră naturală din România

Adina Meyers

Rezultatul celor doua seri ale Licitatiei de Martisor Artmark a depasit estimarile maxime

Adina Meyers

Directiva privind Medicamentele Falsificate intră în vigoare – se adoptă noi măsuri pentru siguranța pacienților

Adina Meyers