LifeStyle

HUMANIC: Logomania lunii aprilie

State of the Art: Design care ofera pieselor un aer nostalgic de epoca. In primavara anului 2019, aceste monograme indraznete pun in valoare pantofi, genti si accesorii. Atat brandurile de Streetwear, cat si casele de moda de lux experimenteaza cu acest trend ce presupune dispunerea propriilor logo-uri in tipare ce acopera intreaga piesa. Printre vedetele selectiei HUMANIC se numara o serie de astfel de produse cu imprimeuri luxuriante bazate pe multiplicarea logo-urilor unor branduri precum DKNY, Guess.

Related posts

Smart detox: de două ori mai mulți antioxidanți cu Tefal Infiny Juice

Adina Meyers

Omul si ambientul sau reflectati in pictura si sculptura

Adina Meyers

ROMTHERM – tehnologii de ultimă generație în domeniul instalațiilor

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe