Iulie 2015 a adus in vizorul publicului campania CSR AdePlast, care si-a asumat sprijinirea a trei scoli, cate una in fiecare judet unde se afla platformele industriale: Prahova, Bihor si Neamt. Startul competitiei a fost dat in judetul Prahova, unde momentan se desfasoara concursul ”LIKE pentru o scoala AdePlast”.
Prin competitia lansata, echipa AdePlast a dat startul la reabilitarea unei scoli din judetul Prahova. La momentul actual, concursul nostru, ”LIKE pentru o scoala AdePlast” a ajuns in vizorul a peste peste 100.000 de mii de persoane care au luat parte la evolutia competitiei.
Concursul este in plina desfasurare, iar selectia scolilor se face printr-un concurs pe Facebook. Scolile pot fi inscrise in competitie de catre elevi, profesori sau parinti, iar scoala care va primi cel mai mare numar de aprecieri (LIKE) va fi premiata de AdePlast prin constructia, reconstructia sau renovarea unui element principal (ex. aplicarea unui termosistem profesional, renovarea integrala a unui corp de cladire, constructia unui teren de sport etc.). Adresa de mail la care trebuie trimisa povestea fiecarei scoli este scoala@adeplast.ro, de unde noi o preluam si o facem publica pe pagina oficiala de Facebook AdePlast. Scoala cu cele mai multe voturi (LIKE-uri) va fi desemnata castigatoare la finele lui 2015. In functie de aprobarile obtinute, Adeplast doreste sa inceapa lucrarile pentru renovare la inceputul anului 2016.
Astazi Prahova, Bihor si Neamt, maine toata tara
Deoarece AdePlast a primit nenumarate cereri de extindere a concursului de la persoane cu domiciliul in alte judete, compania a luat hotararea de a mari aria geografica a competitiei. Acum orice scoala din toata tara se poate inscrie in acest concurs. Regula concursului ramane aceeasi. Echipa AdePLast monitorizeaza mail-urile receptionate si mai apoi le face publice pe pagina de Facebook, unde se iau in considerare doar LIKE-urile primite la posturile de pe pagina oficiala, nu contorizeaza alte surse. Pentru prima etapa, adica pentru judetul Prahova, inscrierile sunt posibile pana la data de 1 Decembrie 2015; pentru celelalte etape vom anunta ulterior datele limita de inscriere.
AdePlast invita competitorii la implicare in zona sociala
Speram ca aceasta actiune sa scoata din starea de repaus intreaga piata de constructii, iar companiile sa ia mai multa atitudine sociala.
Zona constructiilor cuprinde multe companii cu potential financiar care ar putea prin implicarea lor sociala sa aduca multe zambete in randul romanilor. Responsabilitatea sociala trebuie sa devina un obiectiv important pentru orice manager sau antreprenor din Romania. Pentru asta trebuie ca ei sa includa constant in planurile lor de business proiecte sociale.