„Sfarsitul acestui an este marcat de un stil natural, inspirat din esentele padurii, iar tendintele toamnei pun accent pe recolta, belsug, pe produse care infrumuseteaza spatiul si il fac sa fie deosebit de primitor. Predomina cremul si marourile, portocaliul, ruginiul, bordeaux-ul si materialele naturale”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii Chic Ville.
Astfel, pentru a aduce clientilor cele mai noi trenduri existente la nivel international, Chic Ville a lansat noua colectie de toamna sub sloganul „You are so beauti-fall” si a grupat produsele in game potrivite momentelor de toamna: „Wine and vintage”, „Time to fall…in love” si „Hocus-pocus-preparatus”, o grupa speciala, care isi va face simtita prezenta in special in apropierea Halloween-ului.
„Aceste colectii reprezinta propunerile noastre de decorare si amenajare, in ton cu perioada in care ne aflam si cu trendurile internationale. In anumite intervale ale anului, clientii vor gasi in Chic Ville trei zone semnalizate distinct cu produse specifice, si cu aceasta ocazie ii invitam sa le descopere”, a mai afirmat Marius Serbanescu.
Clientii vor gasi atat produse fabricate manual in numar limitat, cat si o intreaga gama de decoratiuni aparte, speciale, care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine. Printre acestea se numara obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri, dulapuri), obiecte de sticla, ceramica, accesorii pentru bucatarie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative, toate acestea putand fi achizitionate drept cadou, atat pentru locuinta personala, cat si pentru a fi oferite familiei, prietenilor sau colegilor.
„Cele peste 100 de tipuri de produse selectate cu ocazia toamnei, fac parte din cele aproximativ 5.500 existente pe rafturile magazinelor din Cluj si Bucuresti, acesta din urma avand data de inaugurare programata in 17 octombrie. Dintre acestea, cea mai mare parte sunt aduse din tari europene, precum Belgia, Olanda sau Norvegia, insa propunem clientilor si produse importate chiar si din Argentina”, a mai spus Marius Serbanescu, adaugand ca Chic Ville lucreaza cu peste 80 de furnizori din 10 tari.
„Odata cu lansarea colectiei de toamna, mizam pe o crestere a traficului cu 40% in magazine, comparativ cu perioada de vara”, a mai spus reprezentantul companiei, afirmand totodata ca, cei care doresc reamenajarea locuintei, se pot baza pe sfaturile consultantilor din magazinele Chic Ville.
Pe site-ul magazinului – www.chicville.ro – vizitatorii vor gasi toate produsele noii colectii, alaturi de piese de mobilier de diferite dimensiuni, cu un design unic, artizanal si alte obiecte decorative.