Dincolo de diferențele noastre în practici sau înfățisări, ceea ce avem cu toții în comun este interesul deosebit pe care îl acordăm locuinței. De la aspecte fundamentale ce țin de structură, până la detalii ce dau nuanțele, fiecare vrea să își lase amprenta în planurile ce vizează spațiul unde se desfășoară cea mai mare parte din viața sa.

  Cum și dacă viziunea se materializează întocmai, este un aspect dincolo de controlului nostru, căci aici intervine elementul exterior- specialistul în domeniu la care apelăm. Astfel, ne punem încrederea ca altcineva va înțelege ceea ce ne dorim și va transforma în realitate ideile noastre. Acesta aduce un bagaj de cunoștințe care ne ajută să câștigam timp și bani făcând în locul nostru alegerile potrivite. De la materiale la ferestre și uși, de la instalații sanitare și electrice la vopsele și podele, ne confruntăm cu o gamă largă de opțiuni, iar provocarea zilelor noastre, mai mult ca dobândirea resurselor, este actul propriu-zis de decizie.

  Că vorbim de un arhitect, de o firmă de constucții, de tâmplari, instalatori sau furnizori de materiale, aceștia trebuie să știe, mai presus de toate, să asculte și să înțeleagă nevoile clientului. Într-o lume în care serviciul riscă să devină industrializat, asemeni unui produs pe bandă rulantă, opiniile oamenilor despre colaboratorii lor devin elementul care face diferența.

  Plecând de la acest raționament, proiectul internațional Firmă de Încredere pune la îndemâna noastră o platformă sub forma unei baze de date, unde se găsesc firmele care au fost verificate cu ajutorul unui algoritm ce funcționează pe baza unui coeficient de opinie. Astfel găsim cu ușurința acei întreprinzători romani care nu au comentarii negative în mediul on-line. Participanți la acest proiect pot fi recunoscuți după autocolantele aplicate pe geamurile mașinilor sau ale sediilor lor, după certificatul onorific acordat de Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor și mai ales după logo-ul pe care îl pot aplica pe cărți de vizita, pe contracte sau pe site-urile proprii.

  Proiectul a apărut în Polonia în 2013 și pana în prezent s-a extins în 7 țări europene. În România a intrat la finalul lui 2015 și speră să adune în cadrul său cât mai mulți aplicanți pentru a putea pune la dispoziția românilor o bază de date cât mai stufoasă cu cei care și-au câștigat, statistic vorbind, titlul de Firmă de Încredere.

Related posts

Isover va exporta 30% din productia locala de vata minerala de sticla

Adina Meyers

Țigla metalică – aspect tradițional și performanță modernă

Adina Meyers

Sisteme BMS – Helinick proiecteaza si implementeaza sisteme de gestionare inteligenta a cladirilor

Adina Meyers