Brico Dépôt, specialistul in bricolaj, anunta inceperea lucrarilor de transformare pentru alte sase magazine situate in Suceava, Focsani, Braila, Drobeta Turnu Severin, Calarasi si Constanta.
Procesul de reamenajare se realizeaza cu usile deschise. Acest fapt ofera clientilor posibilitatea sa-si achizitioneze produsele necesare amenajarii locuintei, chiar si pe perioada desfasurarii lucrarilor, la aceleasi standarde de inalta calitate pe care Brico Dépôt le impune de mai bine de 20 de ani de la deschiderea primului sau magazin.
Lucrarile au inceput cu transformarea spatiului dedicat materialelor de constructii (BATI) si continua cu modificarea suprafetei interne a magazinului.
“Procesul de tranzitie continua. Ne bucuram ca putem oferi in curand clientilor nostri din aceste orase un magazin diferit, cu preturi mici in fiecare zi si stocuri disponibile in cantitati industriale. Depozitele noastre raman deschise pentru a da posibilitatea clientilor de a-si face cumparaturile intr-un ambient favorabil, adaptat nevoilor lor in materie de bricolaj. Pana in prezent am transformat si deschis opt unitati, in urma unui proces complet, in care fiecare angajat si colaborator a fost implicat pentru a incheia in timp util reconfigurarea magazinului dupa structura Brico Dépôt. Suntem aproape de finalizarea tuturor unitatilor achizitionate anul trecut, ceea ce ne permite sa vedem viitorul cu optimism si incredere. Depocratia preturilor mici continua! In curand si pentru clientii din Suceava, Focsani, Braila, Calarasi, Drobeta Turnu Severin si Constanta’’, declara Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt.
In luna octombrie 2014, Brico Dépôt a inaugurat cu succes o serie de sase magazine. Fiecare dintre noile depozite se bazeaza pe o strategie inovatoare pentru piata din Romania. Aceasta se traduce printr-un duo de eficienta si operativitate pentru clientii sai, preturi mici in fiecare zi si o oferta esentiala disponibila in cantitati industriale.
Brico Dépôt, ce apartine companiei britanice Kingfisher, detine in prezent opt puncte comerciale in Romania: trei in Bucuresti – Pantelimon, Orhideea si Chiajna si cinci in tara, in Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea.
Modelul Brico Dépôt are la baza cateva concepte esentiale:
-
Volum si autoservire. Atat profesionistilor, cat si persoanelor interesate de bricolaj, Brico Dépôt le propune o oferta in cantitati industriale, disponibila imediat prin autoservire. Volumele mari permit mentinerea preturilor mici. La Brico Dépôt, clientii gasesc produse indiferent de cantitatea de care au nevoie, şi avantajul ca se pot apuca de lucru imediat.
-
Preturi mici in fiecare zi. Formula de busines a Brico Dépôt este intrinsec legata de pret; intreaga organizare a afacerii este creata pentru a oferi preturi mici in fiecare zi, gamele Brico Dépôt nu contin produse inutile – contrar gandirii „tot timpul mai mult”.
-
Comert subliniat de produse "Arivaj". Dedicat mereu preturilor mici, Brico Dépôt nu realizeaza promotii care pot crea confuzie in randul clientilor şi dificultaţi in compararea ofertelor de pe piata; politica Brico Dépôt este de a ţine pasul constant cu dinamica ofertei comerciale prin introducerea produselor „Arivaj”. Ce este un „Arivaj”? Un produs vandut in cantitate limitata, care nu se gaseste in gama permanenta, vandut la un pret foarte mic, sub media pieţei.
-
Unitati de tip „depozit”. Unicitatea formulei de business a Brico Dépôt este de asemenea evidentiata prin magazinele sale: „depozite” conforme cu asteptarile clientilor, robuste, fara adaosuri inutile, create pentru eficienta, claritate, fluiditate si economisirea timpului.
Traseul in depozite este organizat in jurul celor trei zone: materiale de constructie şi renovare, amenajari interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrarilor. Deschizandu-si usile in fiecare zi la ora 07:00, Brico Dépôt isi propune sa devina reperul pentru mesteri si profesionisti, permitandu-le sa-si inceapa proiectele la timp.