Brico Depot lanseaza Catalogul 2016, un proiect unic si o premiera absoluta in peisajul DIY din Romania, fiind primul si singurul catalog de acest fel de pe piata. Din 6 mai, mesterii vor gasi catalogul la toate depozitele din tara.
Cele 320 de pagini reunesc 10.500 de produse disponibile in depozitele din toata tara, astfel ca profesionistii si amatorii DIY aflati in cautarea unor solutii avantajoase pentru constructii, amenajari si renovari vor gasi tot ce au nevoie pentru proiectele lor. Alaturi de varianta tiparita, clientii au acum ocazia de a regasi informatiile din catalog si online prin aplicatia mobila BRICODEPOT, disponibila pe Android si IOS, cea mai inovatoare si completa solutie digitala din peisajul de bricolaj romanesc.
Odata cu aceasta premiera, Brico Depot initiaza un nou stil de conversatie cu consumatorii: unul mai uman, mai apropiat, mai familiar. Clientii vor fi surprinsi de o experienta imbunatatita la raft, dar si de noua imagine Brico Depot: Mihai Bobonete si Adrian Vancica, cei mai indragiti actori de comedy din Romania.
„Catalogul Brico Depot 2016 este un proiect ambitios de care suntem foarte mandri. Ne dorim ca acest catalog special sa devina un reper pe piata de bricolaj si un prieten de nadejde pentru toti clientii nostri. Iar acesta este doar inceputul. Scopul nostru, pe termen lung, este sa cream o traditie in redactarea catalogului an de an, astfel incat oamenii sa-l astepte cu nerabdare in fiecare primavara”, spune Christian Mazauric, Director General Brico Depot Romania.
„Lansarea Book 2016 marcheaza totodata o schimbare de concept in depozitele noastre. Anul trecut promiteam clientilor o experienta diferita, iar acum ne indeplinim aceasta promisiune. Ne-am dorit si am cautat sa ne pliem pe nevoile consumatorilor, astfel ca am gasit modalitati creative de adaptare a conceptului global la specificul pietei locale. Am schimbat radical abordarea si am inceput sa ne concentram mai mult pe zona de servicii si pe crearea unei legaturi mai apropiate cu cei care intra in depozitele noastre. In acest sens, alegerea ca exponenti de imagine a celor doi actori, Bobonete si Vancica, vine ca o completare fireasca”, adauga Mazauric.
„Suntem onorati sa fim alaturi de profesionisti si particulari, ca vectori de imagine ai Brico Depot. Dupa cum stiti, romanul se pricepe la toate si cand nu se pricepe improvizeaza. Brico Depot inlatura improvizatia si iti da tot ce-ti trebuie ca sa iasa treaba bine. Profesionistii Brico Depot se trezesc de dimineata, au preturi mici si-ti livreaza marfa pe santier. Acestea sunt motivele pentru care am raspuns cu inima deschisa propunerii Brico Depot. Cine nu-si doreste parteneri cu astfel de calitati!”, spune Mihai Bobonete.