Brico Depot anunta inaugurarea a sase noi „depozite”, a caror transformare a inceput in luna august, ajungand astfel la opt unitati pe piata locala. Magazinele au fost realizate dupa modelul de afaceri de succes al Brico Depot, in urma achizitionarii celor 15 magazine Bricostore in luna iunie anul trecut.
Deschiderea a sase noi magazine
Lucrarile la magazinele din Chiajna (Militari), Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea au fost finalizate intr-un timp record. Cele sase unitati vor fi deschise vineri, 17 octombrie, ora 07:00. Fiecare dintre aceste magazine se bazeaza pe o noua strategie operationala si de Marcom, care se traduce in mai multa eficienta pentru clienti.
„Echipele noastre au fost foarte eficiente in finalizarea lucrarilor de transformare pentru cele sase magazine, care se adauga acum celor doua unitati deja operationale din Bucuresti, astfel ca putem spune cu mandrie ca detinem un total de opt magazine Brico Depot in tara. Ne bucuram in mod deosebit de transformarea magazinului din Chiajna, intrucat acesta a fost primul magazin de tip DIY din Romania. Vom continua procesul de transformare si pentru restul magazinelor, ale caror lucrari de renovare vor incepe in primul semestru din 2015. Echipele din cele sase magazine noi au fost temeinic pregatite pentru a-si insusi noul concept si a-l aplica cu succes in beneficiul clientilor. Locuitorii din Chiajna, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea au acum acces la cele mai bune unelte si materiale pentru proiectele lor de renovare, la cele mai mici preturi de pe piata, iar noi suntem mai mult decat bucurosi sa-i ajutam sa-si infrumuseteze casele”, spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Depot.
Brico Depot, detinut de compania britanica Kingfisher plc, opereaza in prezent in opt puncte comerciale: trei in Bucuresti – Pantelimon, Orhideea si Chiajna, si noile magazine deschise in tara, la Ploiesti, Pitesti, Brasov, Arad si Oradea.
In magazinele noi lucreaza echipe de 70 de angajati, fiecare dintre aceştia fiind lucratori comerciali inalt specializati, mereu prezenti cu informatii utile si exhaustive pentru clienti. Depozitele sunt structurate intr-un format usor de parcurs, mentinand cele trei zone principale – materiale de constructii şi renovari, amenajari interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrarilor – si isi deschid usile in fiecare zi de la ora 07:00.
Volum si autoservire
Atat profesionistilor, cat si persoanelor interesate de bricolaj, Brico Depot le propune o oferta in cantitati industriale, disponibila imediat prin autoservire. Volumele mari permit mentinerea preturilor mici. La Brico Depot clientii gasesc produse indiferent de cantitatea de care au nevoie, şi avantajul ca se pot apuca de lucru imediat.
Preturi mici in fiecare zi
Formula de afaceri a Brico Depot este intrinsec legata de pret: intreaga organizare a afacerii este creata pentru a oferi preturi mici in fiecare zi, gamele Brico Depot nu contin produse inutile – contrar gandirii „tot timpul mai mult”.
Comert subliniat de produse "Arivaj"
Dedicat mereu preturilor mici, Brico Depot nu realizeaza promotii care pot crea confuzie in randul clientilor şi dificultati in compararea ofertelor de pe piata; politica Brico Depot este de a tine pasul constant cu dinamica ofertei comerciale prin introducerea produselor „Arivaj”. Ce este un „Arivaj”? Un produs vandut in cantitate limitata, care nu se gaseste in gama permanenta, vandut la un pret foarte mic, sub media pietei.
Unitati de tip „depozit”
Unicitatea formulei de afaceri a Brico Depot este, de asemenea, evidentiata prin magazinele sale: „depozite” conforme cu asteptarile clientilor, robuste, fara adaosuri inutile, create pentru eficienta, claritate, fluiditate si economisirea timpului.
Traseul in depozite este organizat in jurul celor trei zone: materiale de constructie şi renovare, amenajari interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrarilor. Deschizandu-si usile in fiecare zi la ora 07:00, Brico Depot isi propune sa devina reperul pentru mesteri si profesionisti, permitandu-le sa-si inceapa proiectele la timp.