LifeStyle

Toamna asta se poartă ochelarii glamuroși, extravaganți și sofisticați

Optica Vedere lansează colecția de ochelari toamnă-iarnă 2018-2019 GUCCI

Optica Vedere lansează astăzi, în premieră pentru publicul din România, prin intermediul partenerului său KOptic, cea mai nouă colecție de ochelari aparținând Casei GUCCI, colecția toamnă-iarnă 2018-2019.

Începând de astăzi colecția de ochelari toamnă – iarnă GUCCI poate fi văzută, probată, cumpărată și apreciată în Optica Vedere, magazinul din Iancului (http://opticavedere.ro/contact ).

De peste 15 ani, Optica Vedere se află cu un pas înainte, mereu actuală și în ton cu trendurile internaționale. Se adaptează ușor nevoilor clienților oferind tot ce este mai nou și performant atât în materie de sănătate a vederii cât și a calității produselor. Percepută ca un reper în domeniu, de această dată s-a autodepășit, fiind prima ce a lansat pe piața din România colecția de ochelari toamnă- iarnă GUCCI.

Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, Casa GUCCI restabilește regulile de lux în moda ochelarilor de soare și a ramelor de vedere. Inspirată de clasic, dar un clasic transpus în contemporan, noua colecție de ochelari GUCCI reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă-iarnă, în care destinația finală este glamour-ul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

Ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar, aspect subliniat de celebrul designer, Cătălin Botezatu, invitat special al Opticii Vedere in cadrul evenimentului de vineri.

Conform designerului Casei GUCCI, Alessandro Michele, tendințele pentru sezonul toamnă –iarnă 2018 sunt formele supradimensionate de ochelari de soare tip mască, cat-eye extreme, nuanțele havana, precum și lentilele roz și verzi. Toate acestea au făcut deliciul celor prezenți la eveniment, care s-au delectat în fața oglinzilor Opticii Vedere cu cele mai surprinzatoare modele.

Consilierii Optica Vedere asistă clienții și le oferă sugestii personalizate adaptând stilul lor de viață modelelor versatile ale colecției. Ei recomandă să alegem ochelarii GUCCI conform stilului vestimentar și al personalității și, bineînțeles, în funcție de cele trei concepte ale casei.

– GLAM – Ușor de asortat, ținute casual (recunoaștem modelele după nuanțele de verde-roșu-verde și/sau glitter) ținute smart casual (recunoaștem modelele după GG mic frontal, braț subțire și terminația brațului albina ca simbol de imagine) 

– PRESTIGE – Zona styling, ținute fashion/în tendință – modele care apar în funcție de colecția principală de haine lansată de casă și/sau colecții capsule (colecții mai mici cu un număr limitat de produse) 

– SUPREME – Ocazii speciale – pentru cunoscătorii brandului – modele și forme consacrate Gucci (recunoaștem modelele după inserția metalică gravată și îmbrăcată în acetat)

Dar ce facem cu make-up-ul dacă purtăm ochelari? Ei bine având în vedere faptul că sezonul acesta se poartă lentilele roz și cele transparente, machiajul devine esențial. Totuși, acesta a fost dintotdeauna o provocare pentru doamnele și domnișoarele purtătoare de ochelari de vedere. Aici a intervenit experienta si creativitatea Mirelei Vescan, care la evenimentul de lansare a noii game de ochelari GUCCI a susținut un workshop de machiaj foarte apreciat de cei din jur. Concluziile: linii simple, clare, culori contrastante dar complementare pentru culoarea ramelor ochelariilor și foarte puțin mascara. 

Și, pentru că GUCCI este obligatoriu pentru orice vedetă în ton cu moda, la eveniment au participat și au probat ochelarii colecției toamnă-iarnă, Catinca Roman, Ozana Barabancea, Daniel Robu, Amalia Enache, Pavel Bartoș, DJ Andrew Dum, Sonia, Amy și, ca invitat special, Cătălin Botezatu.

Si pentru că Optica Vedere și-a obișnuit publicul de fiecare dată cu multe surprize, acestea au fost peste așteptări chiar și pentru vedetele care au participat vineri la eveniment. Acestea au avut ocazia să se răsfețe cu ultimele modele Bottega, Veneta, Pomellato și Saint Laurent Paris, care reprezintă un adevarat „festin” în materie de ochelari.

 

Despre Optica Vedere:

În cei peste 15 ani de activitate Optica Vedere oferă servicii personalizate dublate de recomandări estetice profesionale. Produsele și serviciile premium reprezintă cheia succesului. Performanța este pe primul loc! Toate produsele și serviciile sunt înzestrate cu acest atribut pe care îl oferă consecvent clienților.

Optica Vedere deține cinci magazine în București  

Mai multe informații pe www.opticavedere.ro sau https://www.facebook.com/OpticaVedere/

Despre KOptic:

KOptic este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma.

Related posts

Rețetă delicioasă: Salată cu creveți, calamar, midii și dressing de iaurt și busuioc

Adina Meyers

Buricul Pământului este în România. Legenda orasului Armenopolis

Adina Meyers

Copiii termină vacanța, la Zăpă Petrecerea Itsy Bitsy

Adina Meyers