LifeStyle

STIHL România continuă programul de investiții în calitatea magazinelor și la nivelul compartimentelor service

Compania STIHL România, care a început, în 2016, un amplu program de reconfigurare vizuală și funcțională a rețelei de distribuție, va continua investițiile în creșterea calității magazinelor din rețeaua STIHL și la nivelul compartimentelor de service, aproape 20% dintre  acestea urmând să fie utilate și reconfigurate după noi standarde în acest an.

“Deși absolut toți utilizatorii mărcii STIHL beneficiază de un nivel de service ridicat pentru orice tip de problemă, am decis, ca pe lângă programul de reconfigurare a rețelei de distribuție lansat în acest an, să continăm să dezvoltăm imaginea de calitate completă pe care STIHL a demonstrat-o constant de la intrarea pe piața românească și în zona de service. Din cele 320 de magazine care comercializează produsele noastre în România, 295 dispun de ateliere de service, 15 dintre ele fiind deja reconfigurate, iar până la sfârșitul lui 2016 alte 45 de magazine vor avea ateliere upgradate la noi standarde, astfel că putem spune că aproape întreaga rețea va fi acoperită din acest punct de vedere”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

500.000 de utilizatori STIHL în România

În țara noastră există în prezent peste 500.000 de utilizatori ai produselor STIHL, cifră record pentru piața românească. În primele patru luni ale acestui an STIHL România a înregistrat o creștere a vânzărilor de aproximativ 10%, cele mai importante rezultate fiind consemnate pe segmentele motoferăstraie și motocoase. De asemenea, vânzările de consumabile, care dețin o pondere de circa 50% din cifra de afaceri a companiei, au crescut față de anul precedent. În categoria consumabile sunt incluse piesele de schimb, uleiurile, șinele și lanțurile.

Compania a început un program de reconfigurare vizuală și funcțională a rețelei, proiect care va necesita o investiție de 5 milioane de euro.  Acesta presupune reamenajarea, la un nivel calitativ superior a magazinelor, pentru unele dintre ele, cu suprafața de minim 80 de metri pătrați, existând și posibilitatea transformării într-un concept denumit de companie “flagship store STIHL”. STIHL România și-a propus deschiderea a 51 de asemenea spații de tip flagship store până în 2017, urmând ca numărul acestora să depășească 60, în următorii doi-trei ani. “Conceptul de prezentare este unul revoluționar chiar și la nivelul rețelei. Prin aceste proiecte, țara noastră a devenit un referențial la nivel mondial în ceea ce privește dezvoltarea rețelei. Lucrurile se mișcă extrem de rapid, iar dealerii noștri au receptat foarte bine schimbările pe care dorim să le facem. Astfel, de la începtul anului am reamenajat 26 spații și am deschis 3 magazine de tip flagship, urmând ca până în decembrie să mai deschidem în 28 astfel de spații reprezentative”, precizează Ioan Mezei.

STIHL va continua și proiectul “Clubul tinerilor antreprenori”, care susține, prin programe de consultanță și training-uri, pregătirea viitorilor dealeri pentru preluarea ștafetei la nivelul business-urilor STIHL de la părinții lor.

“În următorii zece ani circa 30% din business-urile STIHL vor fi în situația de a preda ștafeta. Suntem a patra țară europeană care a implementat Clubul tinerilor antreprenori și încercăm să devenim o referință și pe acest subiect”, a afirmat Ioan Mezei. 

STIHL a anunţat în 2015,  la nivel internațional, o creştere de 8,9%, atingând o cifră de afaceri record de 3,25 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Investițiile globale de anul trecut au atins 235 milioane de euro, cel mai înalt nivel din istoria companiei. Anul acesta compania împlinește 90 de ani, fiind înfințată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 19997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL și Viking.

 

Related posts

Cea mai bună rețetă de cozonac

Adina Meyers

Afla cum sa organizezi o super petrecere fara batai de cap, la job sau acasa!

Adina Meyers

VELUX Romania isi recompenseaza clientii

Adina Meyers