In urma implementării platformei, utilizatorii serviciilor Oksana Salon se pot bucura de un timp de aşteptare plăcut, beneficiind de informaţii utile în privinta unor domenii precum deco, sănătate, fashion, lifestyle, familie, călătorii sau auto.
Astfel, clienţii aflaţi în salon vor putea beneficia de informaţii diversificate cu conţinut actualizat săptămânal, informaţii oferite în parteneriat cu reviste precum The ONE, Ce se întamplă doctore, revista Plafar, ProTV Magazin, revista Superbebe, revista Domus, Casa Mea sau Căminul, informaţii despre condiţiile meteo din ţară, horoscop şi bancuri.
In urma implementării platformei, utilizatorii serviciilor Oksana Salon se pot bucura de un timp de aşteptare plăcut, beneficiind de informaţii utile în privinta unor domenii precum deco, sănătate, fashion, lifestyle, familie, călătorii sau auto.
Astfel, clienţii aflaţi în salon vor putea beneficia de informaţii diversificate cu conţinut actualizat săptămânal, informaţii oferite în parteneriat cu reviste precum The ONE, Ce se întamplă doctore, revista Plafar, ProTV Magazin, revista Superbebe, revista Domus, Casa Mea sau Căminul, informaţii despre condiţiile meteo din ţară, horoscop şi bancuri.
Conceptul Oksana Salon este unic în atmosfera bucureşteană. Un salon de înfrumusețare cu specific rusesc, un spațiu primitor în tonuri de alb, numeroase plante exotice, picturi, fotografii şi creaţii ale designerilor români, farmecul şi profesionalismul echipei, transformă locaţia într-un spațiu minunat în care se promovează arta, frumosul şi starea de bine.
FaceToFace Media operează sub marca SalonTV, peste 170 de ecrane în cele 50 de saloane de înfrumusețare din Bucureşti şi în 12 clinici medicale Regina Maria.
FaceToFace Media este o companie de indoor digital media care foloseşte metode inovative de transmitere a unui mix original de conținut TV de calitate ce îmbină publicitatea cu programe de divertisment şi informare, prin intermediul celor două televiziuni cu circuit închis din portofoliu: Salon TV si Clinic TV
previous post