Reynaers Aluminium Romania, unul dintre liderii europeni pe segmentul solutiilor de aluminiu pentru sectorul de constructii, mizeaza pe o cifra de afaceri de 7 milioane de euro in acest an, in crestere cu 75% fata de business-ul raportat in 2014, si atingerea unei cote de 10% din piata locala de tamplarie de aluminiu.
Daca anul trecut s-a incheiat cu o cifra de afaceri de 4 milioane de euro si o crestere de 25% comparativ cu 2013, in urma obtinerii unor contracte semnificative pe segmentul de dezvoltari office si datorita majorarii constante a comenzilor din export, Reynaers Aluminium Romania mizeaza pe o majorare semnificativa a cifrei de afaceri din acest an, pana la 7 milioane de euro.
„Printre cele mai importante proiecte in care ne-am implicat in acest an se numara cladiri de birouri precum AFI Park, Oregon Park, Metropol Offices, Malmo Office Towers, dar si institutii precum Spitalul Clujana. Acestea, impreuna cu marirea echipei noastre, sunt principalele motive ce stau la baza estimarilor financiare”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, cresterea ponderii exporturilor are, de asemenea, un impact pozitiv. Astfel, tot mai multi dintre partenerii companiei – firme catre care Reynaers Aluminium Romania livreaza profile de aluminiu – aleg sa trimita la export produsele finite precum ferestre sau usi.
Profilele pentru fatade cortina – 60% din business
In acest moment, Reynaers Aluminium Romania livreaza pe piata locala solutii de aluminiu pentru usi, ferestre, pereti cortina, sisteme glisante, parasolare si sere, toate acestea fiind produse in unitatea de productie a companiei din Duffel, Belgia.
In ceea ce priveste tipologia produselor livrare pe piata locala, potrivit lui Daniel Popa, 60% din vanzarile pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate fatadelor cortina. Pe plan secund se afla, cu 30% din vanzari, reperele pentru usi si ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru usi glisante.
„Raportat la tipurile de proiecte in care ne implicam, business-ul Reynaers este sustinut, in egala masura, de proiectele office, cele din industria de hospitality, rezidential, dar si comercial – in special mall-uri”, a mai spus Daniel Popa.
Piata de tamplarie de aluminiu, in crestere cu 10 – 15% in 2015
Potrivit reprezentantului companiei, dezvoltarea business-ului Reynaers Aluminium Romania este determinata si de cresterea usoara a pietei, mai ales pe segmentul rezidential, dar si de schimbarea comportamentului de achizitie in proiectele locale.
„Ne-am bucurat sa vedem o schimbare in comportamentul de achizitie al clientilor, acestia indreptandu-si atentia cu precadere catre segmentul premium al tamplariei din aluminiu si al fatadelor cortina, in defavoarea produselor din gama medie”, a completat Daniel Popa.
Potrivit acestuia, comenzile pe piata tamplariei de aluminiu au crescut cu 10-15% in acest an, fata de 2014, in contextul in care doar pe piata rezidentiala s-a putut observa o cerere mai mare cu 10% in primele 9 luni din acest an.