LifeStyle

Chic Ville: Cele mai cumparate produse sunt cele destinate bucatariei

Potrivit Chic Ville, cele mai bine vandute produse din oferta conceptului de magazin home&deco 100% ambiental sunt cele de dimensiuni mici, care se schimba frecvent in functie de sezon si tendinte. Astfel, pe primele locuri se regasesc produse pentru servirea mesei, precum boluri, cesti, cani, farfurii si tavi.

Indiferent de sezon, topul celor mai cumparate produse din magazinele Chic Ville este dominat de accesoriile necesare intr-o bucatarie obisnuita, pe care romanii le schima frecvent, urmand tendintele in acest domeniu. Astfel, un client cheltuie, in medie, circa 125 lei / persoana in magazin, iar pe langa produsele din categoria Bucatarie&Masa, cosul este completat si de decoratiuni interioare precum rame si ghivece.

„De regula, cosul de cumparaturi difera in functie de scopul final al achizitiei. De exemplu, un cumparator care achizitioneaza cesti, poate alege si un ceainic, o tava, farfurii, servetele sau toate acestea la un loc. In acest sens exista si pachete special create de designerii nostri, iar daca un client doreste sa faca un cadou, cu siguranta, pe langa produsele potrivite ocaziei, va alege ceva si pentru el insusi”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii al Chic Ville.

Astfel, din cele trei game sortimentale specifice Chic Ville, cea mai mare popularitate in randul clientilor online o reprezinta categoria Bucatarie&Masa, in cadrul careia 25% din vanzari sunt reprezentate de boluri. Colorate, simple sau cu desene sofisticate realizate manual, din ceramica, sticla ori metal, acestea sunt usor de asortat oricarui aranjament si nu necesita o investitie financiara semnificativa, intrucat preturile pentru un bol simplu de ceramica pornesc de la 5 lei.

Potrivit afirmatiilor reprezentantului companiei, urmatoarea categorie care se remarca in topul cumparaturilor online este Deco&Lifestyle, din care un procent de 10% din vanzari il genereaza florile artificiale. Acestea sunt disponibile intr-o gama larga de culori si modele, iar clientii sunt atrasi in mod special de atenta confectionare a produselor care le ofera o rezistenta indelungata si un aspect real.

„Nu in ultimul rand, sunt acei clienti care intra in magazinul virtual pentru categoria Casa&Mobila. In acest caz, cel mai mare procent din vanzari – 30% – este generat de biblioteci. De altfel, avand in vedere numeroasele modele disponibile in oferta noastra, clientii sunt dispusi la amenajari inedite, iar bibliotecile depasesc adesea zona livingului fiind folosite cu succes si in bucatarii, pe post de spatiu de depozitare pentru vesela”, a completat Marius Serbanescu.

De asemenea, raportat la cumparaturile online, Marius Serbanescu observa ca oamenii prefera sa comande micile decoratiuni (vase, suporturi de depozitare, rame sau jucarii). Pe de alta parte, pentru piese de mobilier sau vase pretioase, clientii tind in primul rand sa vizite magazinele fizice, pentru a analiza produsul in detaliu.

 

Related posts

Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi&Saatchi PR, cel mai nou ambasador al lui Jamie Oliver

Adina Meyers

Două categorii de bilete la show-ul lui Michael Flatley ”Lord of the dance – dangerous games” sunt aproape epuizate

Adina Meyers

Răsfăț pentru piele și simțuri cu arome exotice

Adina Meyers