Biroul reprezinta locul in care noi trebuie sa fim cei mai productivi, sa putem lucra cu spor si fara a fi intrerupti. Productivitatea noastra tine foarte mult de modul in care stim sa ne decoram biroul, dar si de cum stim sa alegem accesoriile potrivite care sa fie mereu la indemana noastra. In randurile urmatoare iti vom prezenta unele dintre cele mai utile accesorii, care nu ar trebui sa iti lipseasca de pe birou. O sa vezi ca utilitatea lor este una mare si o sa te intrebi cu siguranta de ce nu sunt prezente si acum in fata ta.
Pentru ca noi sa putem duce sarcinile la bun sfarsit trebuie sa fim organizati si sa planificam fiecare pas cu atentie. Cum poti sa te bucuri de o mai buna organizare a muncii tale? Cu ajutorul agendelor si a unui set de post-it-uri (acele mici hartiute colorate si care se pot lipi usor pe aproape orice suprafata). O sa iti dai seama de cat de utile sunt acestea in momentul in care te vei folosi de ele tot mai des.
Agendele si post-it-urile le vei folosi pentru a-ti putea organiza mult mai bine timpul. In agenda o sa treci toate intalnirile importante, detalii despre clientii tai sau alte informatii pe care trebuie sa le ai la indemana mereu. In cazul in care trebuie sa iti amintesti de o intalnire importanta poti folosi post-it-urile, pe care vei nota ora si persoana cu care te intalnesti, dupa care vei lipi respectivul post-it intr-un loc care sa fie mereu in dreptul privirii tale. Iti va fi in acest fel imposibil sa uiti.
Carnetele de notite nu trebuie sa lipseasca nici ele de pe un birou, iar asta pentru ca ele ne ajuta sa ne notam ideile principalele idei ale unei discutii sau din cadrul unui eveniment la care am luat parte. Acestea pot „adaposti” multe informatii pretioase, pe care le putem acumula pe parcursul unei zile, in functie de intalnirile pe care le-am avut, sedintele la care am participat si evenimentele la care am fost invitati, respectiv cursurile pe care le-am urmat.
La birou vei lucra foarte mult cu hartii, documente si contracte. Asadar, de pe biroul tau nu vor lipsi capsatorul, perforatorul si agrafele de hartie. Chiar daca ti se pare ca poti sa iti desfasori activitate foarte bine si fara ele, adevarul este ca acest lucru iti va pune putin bete-n roate in momentul in care intr-adevar o sa ai nevoie de ele. In plus, nu o sa te folosesti de ele doar ocazional, ci poti sa le folosesti zilnic, reprezentand una dintre modalitatile prin care tu iti poti organiza mult mai bine munca, punand ordine printre documentele cu care lucrezi cel mai des.
Este mai mult decat evident faptul ca de pe un birou nu vor lipsi nici instrumentele de scris, ele reprezentand practic „uneltele” tale de baza. Nu ezita sa investesti intr-un pix de calitate (nu neaparat unul de lux, dar o investitie de 30-50 de lei intr-un pix bun e bine sa faci), iar asta nu doar pentru rolul functional pe care il are, ci si al rolului estetic – contribui in acest fel la imbunatatirea imaginii tale ca persoana de afaceri.