GERARD are o greutate de 6 ori mai mica fata de tiglele traditionale din ceramica si beton generand economii la costurile de structura a casei.
In perioada 1 mai – 30 iunie, noua tigla GERARD Milano va fi comercializata cu un discount promotional de 20%
GERARD, liderul pe piata tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala, isi largeste portofoliul de profile comercializate in Romania cu un nou model cu specific mediteranean: GERARD Milano. Pentru perioada 1 mai – 30 iunie, importatorul Final Distribution anunta un discount promotional de 20% pentru patru dintre variantele coloristice ale profilului GERARD Milano: Charcoal, Chestnut, Rosso si Antico.
Prin introducerea noului profil GERARD, dar si lansarea oficiala in luna aprilie a ferestrelor de mansarda KEYLITE, importatorul Final Distribution estimeaza pentru 2010 o crestere a cifrei de afaceri cu aprox. 10%, pana la 17,6 milioane Ron.
Prezent pe piata din Romania din 2006, in 10 variante coloristice si 5 tipuri de profile, GERARD a inregistrat in 2009 un volum de vanzari de peste 200.000 mp, dintr-un total al pietei acoperisurilor metalice cu acoperire de piatra estimat la aprox. 250.000 mp. Desi in scadere fata de anul 2008, volumul de vanzari realizat de GERARD in 2009 a pozitionat Romania in top 3 al celor mai dinamice piete de desfacere GERARD din Europa.
„Produsul finit combina atributele specifice tiglei ceramice si a tiglei de beton traditionale cu rezistenta si greutatea redusa a tiglei metalice. Pentru Romania, obiectivul GERARD pentru perioada urmatoare este diferentierea mai clara a tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala, mai ales in comparatie cu tigla metalica simpla, fata de care are avantaje nete” declara Dan Mircescu, General Manager Final Distribution.
„GERARD Milano este rezultatul unui proces de cercetare si dezvoltare al producatorului AHI Roofing din Noua Zeelanda care s-a intins pe o perioada de 2 ani. Avantajele greutatii considerabil reduse ale profilului GERARD Milano se reflecta asupra costurilor de constructie care sunt mai mici, dar si asupra structurii sarpantei, care nu este afectata in nici un fel sub greutatea invelitoarei” adauga Mircescu.
Lansarea oficiala a profilului GERARD Milano va avea loc in cadrul expozitiei Construct Expo Antreprenor, intre 11-15 mai, la Romexpo, unde clientii vor putea intra in contact cu produsul si vor putea obtine toate informatiile necesare cu privire la caracteristicile noului profil.
GERARD Milano este o tigla profilata pe modelul invelitorilor traditionale mediteraneene, fiind disponibila acum si in Romania in 5 variante coloristice: Charcoal, Chestnut, Rosso, Antico si Terracota, ce ofera un caracter aparte fiecarei case.
GERARD este produsul cu cea mai lunga perioada de garantie de pe piata – 50 de ani. Este un produs cu o greutate redusa, ce nu afecteaza structura sarpantei, cu un sistem de fixare inovativ care permite rezistenta acoperisului in conditii de intemperii. In plus, acoperirea otelului cu ZINCALUME®, un strat de aliaj de aluminiu zinc, asigura o rezistenta la coroziune de 8 ori mai mare fata de tabla galvanizata.
In Romania GERARD este comercializat prin intermediul unei retele nationale de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si retele de tip DIY (Do It Yourself).