Bucuresti, 8 aprilie 2010 – Mansarda in culori, noul concept de comunicare lansat de VELUX, ofera solutia completa pentru fiecare dintre stadiile de realizare a mansardei.
Reunite intr-un concept unitar, cataloagele VELUX sunt structurate in ordinea etapelor cronologice de realizare a mansardei, culorile fiind elementul cheie pentru identificarea informatiilor cautate.
Roz pentru Inspiratie
Inainte de a trece la renovarea podului, oricine are nevoie de surse de inspiratie. Brosurile roz prezinta exemple de proiecte realizate cu produsele VELUX care indeamna la gasirea celor mai creative solutii pentru mansarda personala, Ghidul de renovare a podului si o serie de studii de caz din Romania.
Bleu pentru Alegerea produselor potrivite
In etapa urmatoare, cu ajutorul brosurilor si pliantelor bleu, se aleg produsele potrivite in functie de tipul de proiect. Aici se regasesc informatii despre gama completa de modele si dimensiuni, detalii tehnice, criterii de performanta si lista de preturi.
Galben pentru Protectie solara
Odata montate, ferestrele de mansarda au nevoie si de protectie solara. In brosurile galbene sunt prezentate accesoriile pentru ferestrele de mansarda VELUX, jaluzele, rulouri si rolete parasolare. Rolul acestora este de a imbunatati izolatia termica si a reduce patrunderea caldurii astfel incat mansarda sa fie confortabila si plina de culoare.
Gri pentru Intretinere si service
Experienta de peste 65 de ani in domeniul ferestrelor de mansarda permite companiei VELUX sa ofere servicii postgarantie la standarde ridicate cu ajutorul instalatorilor profesionisti. Brosurile gri ofera informatii despre intretinere si service, precum si lista de preturi pentru fiecare activitate de service.
Catalina Ratiu, Strategic Manager, VELUX Romania a declarat: „Am reunit o echipa de specialisti pentru a raspunde la toate intrebarile pe care oricine si le pune atunci cand demareaza un proiect de constructie a mansardei. Dorim ca acest set complet de materiale sa le fie de folos si sa ii inspire pe cei care au inteles avantajele extinderii pe verticala a locuintei.”
Odata cu lansarea noului concept, compania VELUX aduce in atentia publicului importanta crearii unui spatiu sanatos de locuit prin aportul de lumina naturala si aer proaspat, elemente vitale pentru o viata de calitate.
Cataloagele vor fi completate pe parcursul timpului cu alte brosuri si pliante, respectand gama cromatica a conceptului.
Noile cataloage sunt disponibile pe site-ul www.velux.ro, in format electronic sau in magazinele distribuitorilor VELUX, in format tiparit.
Prin produsele inventate si dezvoltate de mai bine de 65 de ani, compania VELUX contribuie la imbunatatirea climatului interior al spatiilor de locuit, aducand lumina naturala si aerul proaspat in interiorul mansardei. VELUX produce o gama larga de ferestre de mansarda, potrivite atat acoperisurilor inclinate cat si celor tip terasa, jaluzele, rulouri interioare si parasolare, produse de instalare, dispozitive de comanda si control. Grupul VELUX detine fabrici in 11 tari si companii de vanzari in 40 de tari si reprezinta, la nivel mondial, unul dintre cele mai puternice nume din sectorul materialelor de constructii, ale carui produse sunt vandute peste tot in lume. Grupul VELUX are aproximativ 10.000 de angajati si este proprietatea VKR Holding A/S, companie cu raspundere limitata detinuta de catre familia fondatoare si fundatii. Grupul VELUX este prezent in Romania din 1997, prin intermediul companiei proprii, VELUX Romania S.R.L. Pentru detalii vizitati www.velux.ro si www.velux.com.