Image default
LifeStyle

Toamna pariziana

Mobila si accesoriile pentru casa ocupa cea mai mare pondere din cele 7 hall-uri (aproximativ 100.000 mp), dar, an de an, spatiul dedicat noilor designeri si sectoarelor inovative ce decurg din afacerile conexe creste intr-un ritm alert.
In editia de toamna a aparut un pavilion nou, numit Indoor_Outdoor, destinat creatorilor de spatii publice – restaurante, hoteluri, prestigioase magazine, centre Spa.
Editorii si designerii expun obiecte si compozitii uimitoare, menite sa atraga o piata noua si un public din ce in ce mai elevat si mai divers.
Marile branduri, ca Fendi, Missoni sau Cavalli, Kenzo sau Castelbajac – celebri toti din fashion -, expun doar in ianuarie, tinand clientii cu sufletul la gura un sezon intreg, dar raman alte sute de companii care tin pasul cu rastimpul scurt dintre cele doua editii si vin in acelasi loc (fizic vorbind, isi platesc acelasi stand cu rezervare pe perimetrul respectiv ani la randul), pentru a fi usor de gasit.
Pe 7.200 mp, zona in care se desfasoara „Scenes d‘interieurs”, gasesti la locul lor in fiecare editie cateva nume consacrate in domeniu: Andrew Martin, Flamande, Baltus, JNL, dar isi fac loc si nume noi precum: Arzu Firuz, Airdiem, Lu Murano, Teixidors.
Trendul sezonului 2007 este axat pe reciclarea unor materiale si pe exploatarea corecta si logica a celor naturale.

Articole similare

Toamna in bucate: Nectarul de pere, rasfatul dulce din camara ta

casamea.ro

Rulada de porc cu mazare

de la cititori

Cantare corporale, tensiometre si glucometre – cele trei aparate ideale pentru cei preocupati de sanatatea lor

casamea.ro

Lasă un comentariu