Image default
LifeStyle

Simte-te bine in pielea ta!

Grasimile foarte bune – lactatele, dar si semintele de struguri, uleiul de masline, nucile si semintele – ar trebui sa fie la loc de cinste in bucatarie.

Intre timp, ar trebui sa renunti la alimentele tartinabile sarace in grasimi si in colesterol, cum ar fi margarina, care sunt daunatoare. “Structura margarinei nu se gaseste in natura, deci corpul are o misiune foarte dificila sa o asimileze. Acest lucru duce la dureri de cap, de articulatii si o serie de alte probleme”.

Amidonul din orez, fasole si porumb este benefic. Branza nu este nici ea inlaturata: fie ca este organica, de casa, de capra, feta, sau orice alta varianta nepasteurizata, contine nu numai grasimi foarte bune, dar si calciu, care este esential in prevenirea osteoporozei la batranete.

Puteti manca chiar si tort de ciocolata, chipsuri, avocado, serbeturi si biscuiti, dar nu toate odata si atat timp cat le amesteci cu fructe si legume. Sfatul lui Blum este sa te bucuri de alimentele preferate, ocazional.

Decat sa stai in casa toata vara de teama cancerului de piele, Blum recomanda “o expunere de trei ori pe saptamana, pentru 15 pana la 30 de minute, daca ai tenul inchis”.
Multe cancere sunt produse de lipsa vitaminei D, care poate fi produsa de corp numai prin intermediul razelor solare.

Aceasta veste va fi tulburatoare pentru editorii revistelor de frumusete care au elogiat tenul pal si misterios timp de ani de zile, dar si pentru producatorii de lotiune de bronzat. Blum nu te incurajeaza sa te prajesti pana esti rosie ca racul, ci doar sa nu iti fie teama sa petreci timp la soare, in aer liber.

Din cand in cand, vei vrea sa te bucuri de o bautura sau doua. Blum sugereaza martini si Cosmopolitan. “Evita cocktailurile cu zahar si amestecurile ciudate. Comanda apa minerala intre bauturi si bea ultimul pahar suficient de devreme incat corpul tau sa metabolizeze cat mai mult alcool posibil inainte sa te duci la culcare“.

Blum sfatuieste insistent sa nu sari niciodata peste mese, pentru ca acest obicei “creste nivelul de cortizol din corp, deci te vei simti stresata si vei stoca un numar de calorii suplimentare”.

Suplimente de ierburi si minerale sunt foarte bune pentru organism. Magneziul este benefic, pentru ca ajuta la mentinerea functiei nervoase si musculare, uleiul de trandafiri ajuta la eliberarea stresului si ameliorarea sindromului premenstrual, laptele de ciulini imbunatateste functia hepatica si uleiul de limba mielului, un acid gras esential, ajuta la echilibrarea hormonilor si mentine pielea sanatoasa. In plus, semintele de in reprezinta un “super-aliment”: contin omega 3 si sunt bogate in fibre.

Articole similare

Franke sarbatoreste „Ziua Clatitelor”

comunicat de presa

Expoziţie de pictură cu lucrări inspirate din opera lui Gaudi

RL online

„Dinspre meleaguri prietenoase”- piese rare scoase la licitatia Goldart

comunicat de presa

Lasă un comentariu