Image default
Legislatie Solutii Constructive

Primul centru expozitional international din Satu Mare

Centurion Expo este un proiect al Grupului de Firme Centurion (Centru de Afaceri, Centru de Investitii, Centru Financiar, Centru de Comunicare si Relatii Publice) si are în structura organizationala a evenimentelor un numar de 40 de astfel de actiuni / an, cu frecventa saptamanala (vineri, sambata si duminica) si cu adresabilitate internationala, constituind cel mai mare proiect organizational de acest gen din Romania si al doilea ca si suprafata expozitionala din tara.

Centurion Expo este primul centru expozitional international din Satu Mare cu o suprafata expozitionala de 3370 mp si 620 mp destinate birourilor si salilor de curs, care se va lansa în curand. Centrul expozitional va beneficia de un birou informational, snack – bar, centru de papetarie – birotica – print – xerox, spatiu de joaca dedicat copiilor, un  punct farmaceutic si un dispecerat de interventii, wirelles, etc.

Pe langa multiplele avantaje de promovare, fara precedent în Romania, mentionate în pachetul standard ofertat, statutul de expozant va sublinia pozitia de actor important pe piata romaneasca de profil.

Toate lucrarile de amenajare au la baza materiale ecologice, biodegradabile si ignifuge,beneficiaza de un sistem de lumini, audio, video, ventilatie si amenajare a spatiilor expozitionale – standuri, precum si canale de comunicare si relationare cu vizitatorii, de ultima generatie, ceea ce va face ca acest proiect sa devina un punct de referinta în Europa în cadrul evenimentelor care au ca scop atragerea investitiilor în aceasta zona si relansarea unor sectoare de activitate cum ar fi turismul, transportul aerian si imobiliar.

În cele ce urmeaza aveti ocazia de a analiza principalele 33 de avantaje pentru care o societate  participa  la targurile si expozitiile internationale de profil.

1.    expozitiile si targurile sunt evenimente mari, de anvergura nationala si internationala,  atrag în mod constant un numar mare de potentiali cumparatori din diverse domenii comerciale si productive din multe tari, astfel compania participanta si produsele sale vor fi cunoscute de un numar mare de potentiali clienti;

2.    datorita cresterii progresive, de la an la an, a numarului de vizitatori, expozitiile sunt cele mai importante evenimente din domeniul în care activeaza firma dvs;

3.    expozitiile servesc companiilor maximizand veniturile prin generarea de contacte pentru activitatea ulterioara de vanzari;

4.    expozitiile genereaza premisele pentru cresterea vanzarilor, cresterea numarului de comenzi, lansarea de noi produse într-un mod mult mai eficace decat promovarea business to business, direct mail-ul, relatiile publice si telemarketing-ul;

5.    expozitiile sunt un cadru propice pentru evaluarea mediului concurential si pentru crearea de parteneriate;

6.    expozitiile sunt oportunitati de întalnire a unui public mare într-o perioada scurta de timp, de fidelizare a actualilor si potentialilor clienti;

7.    targurile si expozitiile ofera o oportunitate pentru firme de a se face cunoscute, sunt ideale pentru a promova imaginea companiei, succesul înseamna sa participi!

8.    pentru firmele afectate de criza economica participarea la un targ ofera posibilitatea practicarii unor preturi promotionale, ducand astfel la scaderea stocurilor si cresterea imediata a cifrei de afaceri;

9.    participantii la expozitii se informeaza în legatura cu dezvoltarea si trendurile de pe piata în domeniul în care îsi desfasoara activitatea;

10.  prin participare la targuri si expozitii va mentineti, consolidati si amplificati prezenta pe anumite piete;

11.  cu ocazia participarii la targuri,expozantul poate aplica simultan politici de comunicare , ale conditiilor de pret, ale distributiei si politici de productie utilizate în întreprinderea sa;

12.  sunt ocazii deosebite de intalnire cu presa de specialitate, astfel costurile reclamei si publicitatii companiei si produselor dvs, sunt mai scazute;

13.  targurile si expozitiile reprezinta locul de atractie capabil sa focalizeze atentia si sa armonizeze în cateva zile obiectivele principalilor promotori ai evolutiei si progresului unei piete;

14.  targurile ofera sansa de a explora si de a patrunde pe noi piete;

15.  este o ocazie de a cauta un nou reprezentant sau distribuitor si de a te informa asupra sanselor de export;

16.  participarea la un targ favorizeaza stabilirea unui numar mare de contacte într-un timp foarte scurt, reprezinta un avantaj foarte important pentru firmele care doresc sã patrunda pe noi piete, în noi zone geografice;

17.  schimbul de experienta;

18.  cresterea transparentei pietei în vederea atragerii investitiilor straine;

19.  oportunitati excelente pentru vanzari directe;

20.  produsele si serviciile pe care le puteti vinde vizitatorilor la stand sunt beneficii imediate;

21.  beneficiile indirecte sunt strict legate de ofertele pe care le distribuiti si de imaginea pe care v-o creati;

22.  chiar dupa un an de la participarea la un targ, este posibil ca un potential client sa-si aduca aminte de dumneavoastra iar acest amanunt poate fi cel decisiv în încheierea unui contract de sute de mii de euro;

23.  puteti organiza promotii, distribui fluturase;

24.  atat participantul cat si cumparatorul se întalnesc, stabilesc contacte într-o ambianta neutra – locul de desfasurare al evenimentului – ceea ce favorizeaza posibilitatea unor discutii si negocieri de pe pozitii egale;

25.  participarea la targuri si expozitii este o modalitate clasica de prospectare, ce permite evidentierea calitatilor unor servicii/produse;

26.  ofera oportunitati nelimitate de comunicare si promovare a unui produs / serviciu;

27.  expozitiile si targurile  sunt cele mai bune metode de adunare/ achizitionare de informatii dintre alte 13 tehnici de vanzari si marketing;

28.  prilej optim de cercetare, de colectare a informatiilor despre potentialii clienti;

29.  expozitiile sunt un mediu eficient de transfer al culturii, identitatii, structurii unei companii spre potentialii beneficiari, cumparatori, utilizatori;

30.  targurile sunt ocazii excelente pentru lansari de produse sau servicii, puteti lansa noi produse într-un cadru festiv, cu sute de vizitatori si presa;

31.  în cazul lansarii unui prototip, participarea ofera prilejul discutarii, consultarii, aflarii opiniilor unui numar mare de potentiali cumparatori, în baza carora se pot introduce ajustari si modificari tehnice ale prototipului noului produs, modificari ale politicii de piata, conditiile de ambalare si livrare ale preturilor;

32.  prilej pentru propriul personal tehnic si comercial de dobandire a experientei în discutii si negocieri, prin contactul lor direct cu potentialii cumparatori care viziteaza standul companiei sau care asista la prelegerile si manifestarile promotionale;

33.  cultura firmei si a personalului se îmbogatesc cu noi cunostinte utile prin contactul cu organizatorul evenimentului, potentialii cumparatori în calitate de vizitatori si asistenti, reprezentantii mass-media si prin informarea asupra produselor si modalitatilor utilizate de companiile participante la eveniment.

Articole similare

Lambriul semilucios, finisaj exterior prietenos cu mediu

Elena Turcu

Sigma 1

RL online

Tot ce trebuie sa stiti despre cum se realizeaza fundatia casei

casamea.ro

Lasă un comentariu