Image default
LifeStyle

Noua gamă de motoare Syncro, lansată de Perkins la Bauma

Perkins a lansat luna trecută la Munchen o nouă serie de motorare diesel în 4 cilindri, de 2.8 şi 3.6 litri, cu puteri între 45-100 kW (60-134 hp). Gama Perkins Syncro de motoare common rail va fi conformă cu standardele de emisii la nivel mondial, inclusiv cu normele EU Stage V şi EPA Tier 4f.

Construite pentru a se integra perfect în peste 80 de modele diferite de mașini, noile motoare de 2.8 și 3.6 litri asigură performanțele, valoarea și fiabilitatea așteapte. Puterea înaltă și densitatea de cuplu oferă producătorilor de utilaje (Original Equipment Manufacturers – OEM) posibilitatea de a trece la motoare mai compacte, mai mici.

Cu o îmbunătăţire a consumului de combustibil de până la 8% în timpul utilizării mașinii, motorul de 3.6 litri oferă puteri de până la 100 kW (134 hp), cu un cuplu de până la 500 Nm, în timp ce varianta turbo de 2,8 litri cu răcire secundară finală (aftercooled) oferă o putere maximă de 55 kW (74 hp) cu un cuplu de până la 325 Nm. Gama Perkins Syncro beneficiază de o suită de tehnologii, inclusiv sistem common rail (cu rampă comună), control electronic, sisteme de aer avansate și configurații de post-tratare. O compatibilitate de 90% între interfețele modelelor de 2.8 și 3.6 litri oferă producătorilor de echipamente originale (OEMs) libertatea de determina tipul de platformă al mașinii, în funcţie de aplicaţii şi de piețele de distribuţie.

"Progresele recente în ceea ce priveşte sistemele de alimentare, cele de control, ingineria predictivă și sistemele de post-tratare se asigură că noile noastre motoare de 2.8 și 3.6 litri sunt soluţia potrivită pentru maşini off-highway precum: încărcătoare frontale pe roți, tractoare, manipulatoare cu braţ telescopic și excavatoare", a declarat managerul de produs, Allister Dennis. "Am început să lucrăm la această gamă de motoare pentru a oferi clienților noștri suficient timp de dezvoltare și testare, înainte de introducerea normei Stage V."

Designul modular al motorului asigură modelelor de 2.8 şi 3.6 litri o integrare uşoară pe generaţiile existente (şi viitoare) de utilaje. Fabricarea noii game va începe pe o linie de producție testată, în Peterborough, Marea Britanie, însă Perkins dezvoltă capacitatea de producţie a gamei Perkins Syncro şi în fabricile sale din America de N şi de S, dar și în Asia. Capacitatea de a fabrica aceste motoare în mai multe regiuni va oferi producătorilor de echipamente originale timpi scurţi (între începerea și finalizarea procesului de producție) și stabilitatea business-ului.

Gama dispune de opţiuni flexibile de post-tratare pentru ambele cilindree. „Sistemul nostru de post-tratare a beneficiat de o reducere a dimensiunilor de 40% şi dispune de cele mai recente tehnologii şi principii de design”, a mai spus Allister Dennis.

Motoare perkins expuse la Bauma:

– 403D-15: un motor compact cu 3 cilindri, de 1.5 litri, Stage IIIA/Tier 4 i, de 25 kW (33.7 hp). Soluţia pentru aplicaţii mici off-highway.

– 404F-E22TA: un motor de 2.2 litri, cu o putere de până la 50 kW (67 hp) şi un cuplu maxim de 208 Nm. Este un motor turbo supraalimentat, cu sistem aftercooler, rampă comună şi injecţie directă, fiind o soluţie testată pentru utilajele de construcţii compacte Stage IIIB/Tier 4f.

– 1204F-E44TA: cu puteri între 70-110 kW (94-147 hp), acest motor industrial cu 4 cilindri este conform cu standardul de emisii Stage IV/Tier 4f. Caracterul compact al motorului de 4.4 litri le permite producătorilor de utilaje reducerea dimensiunilor, fără a compromite performanţele. Consumul de combustibil este optimizat, astfel încât motorul să fie adaptat ciclurilor de funcţionare într-o gamă largă de aplicaţii.

– 1206F-E70TTA: o gamă largă de opțiuni, configurații și tehnologii robuste ce le permite OEM să integreze motorul de 7.1 litri şi 225 kW (300 hp) în utilajele lor cu modificări minime. Motorul cu 6 cilindri oferă o densitate mare de putere şi un cuplu excelent și respectă normele Stage IV/Tier 4 f.

– 1706J-E93TA: un nou motor industrial de 9.3 litri şi 6 cilindri, turbo şi cu răcire secundară, cu injecţie directă şi sistem electronic de control. Este conform cu normele Stage V/Tier 4f. Se încadrează într-o gamă de puteri de 250-340 kW (335-456 hp), fiind alegerea potrivită pentru aplicaţii grele, în special în construcţii, şi având performante optime în cele mai vitrege condiţii de lucru.

– 2806F-E18TA: este cel mai mare motor industrial Perkins. Are 6 cilindri, 18 litri şi dezvoltă o putere substanţială de 597 kW (800 hp). Se potriveşte ideal în aplicaţii heavy-duty şi e conform cu normele Stage V/Tier 4f.

Sursa: M.Equipment

Articole similare

Komatsu PC160LC-8 un nou membru al seriei 8 de excavatoare

revista de Unelte si Echipamente

“Haideți, cu mic, cu mare, să facem școala sclipitoare!”

comunicat de presa

Expozitie de instalatie

comunicat de presa

Lasă un comentariu