LifeStyle

Gallo Nero Dorobanti, redeschis dupa o investitie de 100.000 EURO, beneficiaza acum de managementul si chef-ul restaurantului din Decebal

Restaurantul din zona Charles de Gaulle a trecut la finalul anului 2015 printr-o renovare semnificativa, schimbandu-si structura, managementul, staff-ul si meniul, pentru a putea oferi clientilor de aici servicii de acelasi nivel cu cele din Decebal. Restaurantul Gallo Nero Decebal este una dintre locatiile consacrate din zona Alba Iulia-Decebal, fiind infiintat in urma cu zece ani ca restaurant pentru peste si fructe de mare, unul dintre printre primele locatii cu scoici si melci din capitala, care a rezistat cu succes perioadei de criza si si-a format o clientela extrem de fidela.

Rebrandingul Gallo Nero Dorobanti a vizat o restructurare completa a spatiului, sub viziunea arhitectului Victor Grosu, care a marjat pe un stil contemporan, adaptat cladirii si zonei corporate. S-a creat o atmosfera mai sofisticata, cu aluzii pregnante la cultura italiana. Renovarea a presupus reconstruirea completa a spatiului si transformarea lui pentru a deveni si pizzerie – vechiul bar a fost inlocuit cu o zona pentru prepararea de pizza, focacccia si paine de casa, dotata cu un cuptor profesional Zanolli. Spatiul interior are 50 de locuri si a fost extins cu o terasa acoperita de 40 de locuri, ce va fi deschisa la finalul lunii martie. Barul, construit de la zero pentru a deveni element central al spatiului, este din marmura alba, cu blat din Krion®, iar politele pentru depozitare sunt iluminate cu led, creand o lumina ambientala placuta. S-a optat pentru parchet natur si o iluminare cu corpuri de tip pendul, ce creeaza o atmosfera extrem de calda si rafinata.

In urma cu 3 ani, in zona Charles de Gaulle s-a deschis Gallo Nero Prime, care a imprumutat identitatea locatiei din Decebal dar a functionat cu un management diferit, distantandu-se de spiritul locatiei din Decebal. Redeschiderea si rebrandingul Gallo Nero Dorobanti a vizat schimbarea completa a staff-ului, meniului si ambientului. Gallo Nero Dorobanti ofera acum si 12 locuri de parcare, pe Str. Mora colt cu Calea Dorobantilor.

Meniul anterior a fost schimbat, fiind acum adaptat specificului autentic italienesc al Gallo Nero. Astfel, produsele consacrate sunt acum disponibile si in locatia din Dorobanti – supa Gallo Nero de peste cu fructe de mare, pastele cu fructe de mare, cozze (midii), tagliattelle Gallo Nero.

Si staff-ul Gallo Nero a fost innoit, o parte din personal, inclusiv managementul si unul din Chefi, provenind de la locatia din Decebal. Ospatarii sunt trainuiti in permanenta pentru a oferi cele mai bune servicii.

Gallo Nero s-a consacrat prin modalitatea extrem de atenta de preparare a alimentelor – se folosesc exclusiv produse italienesti, managementul supraveghind indeaproape fiecare achizitie. In bucatarie intra doar legume proaspete si se gateste cu verdeturi si mirodenii (busuioc, rozmarin, salvie, cimbru) achizitionate in fiecare zi. Pestele si fructele de mare sunt importate din Grecia, Italia, Portugalia, majoritatea fiind aduse proaspete.

Portofoliul de vinuri enumera peste o suta de etichete, dintre care 60% sunt italiene si internationale si restul romanesti. Restaurantul Gallo Nero Dorobanti va organiza degustari de vin de 2 ori pe luna.

Succesul business-ului Gallo Nero poate fi rezumat la un singur principiu: constanta. Clientii revin de ani de zile pentru constanta serviciilor si a preparatelor – locatia din Decebal functioneaza cu o echipa extrem de bine sudata, existand angajati care lucreaza de zece ani, de la deschidere, iar cei mai noi au o vechime de 5 ani. Prin fidelizarea personalului, Gallo Nero a reusit sa creeze un sentiment familial si clientilor, care vin aici de multa vreme, cunoscand meniul si staff-ul.

Gallo Nero Dorobanti isi propune sa urmeze acelasi spirit Gallo Nero, de spatiu familial cu servicii de top, potrivit pentru intalniri de afaceri dar si pentru cine de familie. In urma procesului total de renovare si dupa deschiderea din primavara a terasei, investitorii se asteapta la  un numar de 80-100 clienti/ zi, ce vor genera o crestere cu 50% a businessului.

 

Related posts

Miele prezinta noua gama de masini de spalat W 1909 WPS LiquidWash

Adina Meyers

Ce lasă turiștii în urmă? Confesiunile unei menajere

Adina Meyers

Volum de la radacina pana la varfuri ce dureaza intreaga zi!

Adina Meyers