LifeStyle

Duraziv lanseaza prima vopsea eco label din Romania, fara miros

Producatorul de materiale de constructii Duraziv lanseaza vopseaua superlavabila cu Kauciuc, DURAZIV FARA MIROS, pentru protectia si decorarea suprafetelor interioare, singurul produs cu eticheta ecologica europeana din piata de vopsele.

DURAZIV FARA MIROS a fost  formulata astfel incat sa corespunda criteriilor stabilite de UE pentru acordarea etichetei ecologice, atat in ceea ce priveste calitatea produsului – prin lavabilitatea si puterea de acoperire – dar si prin reducerea la minim a substantelor daunatoare asupra sanatatii consumatorului si a mediului.

Prin utilizarea produselor Duraziv Fara Miros, vopsea superlavabila alba si baza de nuantare cu Kauciuc®, utilizatorul nu mai resimte prezenta mirosului specific, nici in timpul aplicarii si nici dupa uscarea peliculei, asa cum se intampla in cazul vopselelor lavabile obisnuite, cand anumiti compusi volatili continua sa fie emanati din vopsea mult timp dupa ce suprafata ei de contact este complet uscata.

Produsul este prima vopsea din piata care a obtinut dreptul de a utiliza eticheta ecologica. Duraziv este unicul producator industrial din piata de constructii care detine dreptul de a folosi aceasta eticheta pentru unul din produsele din portofoliu. Eticheta ecologica garanteaza faptul ca produsele comercializate potejeaza mediul si sanatatea consumatorilor, respectand toate standardele europene din domeniu. In Romania mai sunt patru companii care au dreptul de a utiliza eticheta ecologica pentru produsele sau serviciile furnizate, niciuna activa pe segmentul industrial.

Exigentele consumatorului roman de vopsea au crescut in actualul context economic, atentia acestora indreptandu-se spre proprietatile produselor comercializate. Gradul in care aceste produse protejeaza sanatatea sau mediul reprezinta un factor important in procesul de selectie al vopselei”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv. „Dispunem de o echipa de cercetare capabila sa aduca elemente noi in aceasta piata. Credem ca produsele inovative gandite in laboratoarele proprii vor sustine vanzarile din aceasta gama. Duraziv isi propune sa aduca un aport important la imbunatatirea vietii fiecaruia dintre noi, transmitand mesajul “Mai bine pentru mediu – mai bine pentru tine”, a mai adaugat ea.

Produsul este disponibil prin reteaua magazinelor de specialitate dar şi prin magazinele on line de materiale de constructii, la pretul recomandat de 180 lei pentru o galeata de 15 litri.

 

Related posts

Programul Muzeului National de Arta al Romaniei de sarbatori

Adina Meyers

IKEA și Itsy Bitsy aduc în prim plan rolul taților în creșterea bebelușilor

Adina Meyers

Peste o lună ne întâlnim cu personajele din Lacul lebedelor la Teatrul Naţional din Bucureşti!

Adina Meyers