LifeStyle

3 ani de AFI Palace Cotroceni

AFI Palace Cotroceni, centrul comercial cu cea mai mare investitie de pe piata locala, s-a impus in cei 3 ani de la infiintare ca cel mai mare si mai popular mall din Romania.

In urma cu trei ani, in prima zi de functionare a mall-ului, 83.000 de vizitatori au pasit pragul AFI Palace Cotroceni impresionati de dimensiunile si design-ul centrului comercial care astazi a devenit destinatia preferata de distractie si cumparaturi a bucurestenilor. 

AFI Palace Cotroceni a inregistrat de la an la an cresteri ale traficului, in primele luni ale acestui an avand o medie zilnica de 53.000 de vizitatori in timpul saptamanii si de peste 75.000 de vizitatori in weekend.

Vanzarile retailerilor din mall au cunoscut de asemenea o evolutie ascendenta, atingand valoarea de peste 500 de milioane de euro la 3 ani de la deschiderea mall-ului.

Succesul AFI Palace Cotroceni este rezultatul unui efort constant depus in implementarea strategiei mixului de chiriasi si a serviciilor oferite.

Cresterea semnificativa pe care o inregistram in fiecare an este un raspuns pozitiv pe care ni-l da piata, confirmandu-ne ca strategia aplicata este una corecta. Traim vremuri in care atat asteptarile clientilor cat si competitia te obliga sa devii mai bun si sa-ti depasesti limitele. Acesta este unul dintre motivele pentru care chiriasii din AFI Palace Cotroceni indeplinesc conditii foarte stricte si in continuare preferam sa mentinem stafeta sus si sa nu facem compromisuri in ceea ce priveste calitatea brandurilor din portofoliu. Anul acesta vom petrece 3 zile pline de surprize si momente speciale si ne dorim sa avem cat mai multi vizitatori alaturi de noi”, a declarat Israel Visel, Mall Manager AFI Palace Cotroceni.

In ultimele trei luni, AFI Palace Cotroceni si-a adaugat in portofoliu peste 15 nume de branduri care aduc noi oportunitati de shopping si distractie, mall-ul fiind pregatit pe deplin pentru sezonul sarbatorilor de iarna, cand traficul este cel mai intens din an.

AFI Palace Cotroceni are o suprafaţa inchiriabila de 80.000 metri patraţi si a fost deschis in noiembrie 2009, in urma unei investiţii de peste 300 de milioane de euro. Valoarea actuala este de 363 mil de euro.

Related posts

Final Distribution intra pe piata producatorilor de jgheaburi si burlane cu brandul NOVATIK

Adina Meyers

Vacanţă de iarnă în Grindelwald

Adina Meyers

VIDEO. Primul castigator al concursului Casa Mea si Famous Roses

Adina Meyers