Concursul a luat sfarsit. Afla cine sunt castigatorii!

08 ianuarie 2013 , 771 afisari

Istoria agendelor Letts – din 1796 pana in prezent:

Numele Letts a fost sinonim cu agenda inca de la inceputul secolului XIX. In 1976, fondatorul, John, a inceput o afacere de papetarie in arcadele de la Londra Royal Exchange.

Negustorii si comerciantii care cumparau in mod frecvent produse de papetarie de la acest magazin aveau nevoie de un mijloc de inregistrare a miscarilor de stoc precum si controlul finantelor lor. John Letts a raspuns la nevoile clientilor sai in 1812 cand a creat prima Agenda Comerciala din lume.Intr-o perioada scurta, agenda s-a impus ca o caracteristica esentiala a vietii comerciale. Rafinamentul rapid al produsului, cu introducerea de sectiuni cu informatii detaliate, a insemnat ca, pana in anii 1820 primele agende de stil modern, au fost publicate.

Astazi, compania produce peste 22 milioane agende si s-a impus ca lider de piata care furnizeaza mai mult de 40 % din toate agendele de marca din Marea Britanie si exporta in peste 75 de tari din intreaga lume

In ultimii ani, Letts a investit in sistemele de masini si executie, care le permite sa ofere o optiune mult mai personalizata. Se pun acum in aplicare contracte de achizitii la nivel mondial, care includ un sistem bazat pe web, oferind produse personalizate la cerere, si personalizare per eveniment, care sunt apoi adoptate in toate regiunile lumii. Letts are peste 300 de angajaţi, o fabrică de 250.000 metri patrati, care include serviciul de relatii cu clientii, imprimare, legatorie, si executie, intr-un singur loc.

De-a lungul anilor Letts a suferit o serie de modificari de proprietari iar in august 2000, o echipa de antreprenori a avut succes in cumpararea companiei. Discuţiile pentru achizitionarea Filofax au inceput in octombrie 2000. In luna iulie 2001 LettsHoldings Ltd a achiziţionat Grupul Filofax si a devenit Letts Filofax Group Ltd. LFG acum include in principal doua filiale in Marea Britanie si opt in intreaga lume. 

Prezentarea – Inceputul

Inainte de a putea lansa produsul in fabrica, trebuie sa aducem impreuna toate partile componente. Cheia pentru această activitate este personalul din departamentul editorial si de creatie.

Transformand ideile in print

Odata ce ideile au fost dezvoltate si produsul creat, urmatoarea etapa in proces este printul.

Interiorul agendei

Agenda este alcatuita din doua componente distincte: „interiorul agendei” si „coperta”. Interiorul agendei poate fi fabricat in mai multe feluri diferite.

In mod traditional, toate agendele erau facute de mana, astfel, interiorul a fost cusut. In mod clar, acesta a fost un proces de munca intensiva dar care asigura cel mai inalt nivel de calitate. 

Astazi sunt alte metode de productie, iar Letts a investit intr-o legatorie de mare viteza care lipeste interiorul agendelor (ca pe coperti). Totusi, spre deosebire de coperti, activitatea nu se opreste aici. O agenda poate include si alte trasaturi de valoare adaugate, ca de exemplu o panglica semn de carte, margini de pagina cu folie aurita, buzunarele pentru diverse brosuri, etc.

Letts, produce agende cu stiluri alternative de legare, Paperback, Wiro si Comb ( lipire, indosariere, spiralare ) fiecare necesitand manevrare de specialitate in procesul de productie.

Copertile agendeiLetts, are experienta in lucrul cu o gama larga de materiale, fiecare cu proprietati diferite. De la PVC la piele naturala, de la coperti lipite, la coperti cu spirala, fabrica Letts poate sa se ocupe de o gama larga de tipuri de coperti. Utilajele Letts sunt special concepute si intretinute, ca sa creeze coperti de inalta calitate la viteze mari pentru a-si mentine un avantaj competitiv in acest domeniu.

Asamblarea

Odata ce interiorul agendei si copertile au fost produse, procesul de producţie finala a agendei este de a le aduce impreuna, de a le asambla. Din nou, investitiile in utilaje de legatorie de ultima generatie, a permis celor de la Letts sa isi mentina pozitia in fruntea pieţei de productie de agende, servind pietele de retail si business, la nivel mondial.

Personalizarea

Putem infrumuseta aproape orice tip de agenda, astfel incat aceasta sa se transforme cat mai mult intr-un cadou personal. Acest lucru intereseaza in mod special clientii care folosesc produsele Letts ca si cadouri promotionale pentru companiile lor. Prin adaugarea logo-ului sau a altor detalii ale companiei pe coperta din fata, sau prin insertul de pagini publicitare, un produs de stoc, poate deveni un cadou unic pentru clienti companiilor.

Loading...

Comentarii

Newsletter