LifeStyle

Un motor multifuncțional destinat grădinarilor a fost lansat pe piață de producătorul german STIHL

Noul utilaj de la STIHL lansat în această primăvară în România este destinat grădinarilor și are la bază un motor multifuncțional de 1,2 CP și 27,2 cm³. Practic, marele avantaj este că pe un singur motor se pot monta șapte unelte diferite destinate întreținerii gazonului, prelucrării solului și curățării suprafețelor. Motorul MM 56 de la STIHL poate fi folosit  la lucrări de fărâmițare a pământului grosier, prin adaptarea unei grape, cu o lățime de lucru de 22 cm, iar pentru afânarea solurilor grele poate fi utilizată freza BF-MM. Marginile gazonului vor fi îndreptate cu utilajul FC-MM, montat pe motorul multifuncțional, iar pentru îmbunătățirea creșterii rădăcinilor de iarbă se va cupla aerisitorul pentru gazon RL-MM.

Mușchiul și straturile încâlcite de la suprafața gazonului pot fi “rezolvate” cu ușurință cu un dispozitiv special, având o lățime de lucru de 50 cm. Iar dacă utilizatorii doresc să folosească motorul funcțional la curățarea aleilor, acestuia i se poate monta o perie măturătoare sau un valț măturător, pentru degajarea de murdărie, nisip, pietricele sau frunze.

Dacă parcela care trebuie îngrijită nu se află chiar lângă casă, sistemul multifuncțional poate fi deplasat cu ușurință în portbagajul mașinii, prin rabatarea cadrului. Această funcționalitate ajută, evident, și la economisirea spațiului de depozitare a utilajului.

STIHL are deja o tradiție tehnică în dezvoltarea motoarelor multifuncționale.  Astfel, producătorul german a lansat în urmă cu câțiva ani sistemele combinate KM 56 și KM 94 pe care se pot monta alte motounelte destinate îngrijirii spațiilor verzi, cum ar fi o motocoasă, o suflantă, un utilaj pentru tăiat gardul viu, o freză pentru aerarea solurilor, dar și 2 emondoare pentru copaci.

Toate aceste echipamente se pot găsi pe rafturile celor 360 de magazine ale distribuitorilor autorizați STIHL din toată țara.

Despre compania STIHL

Despre compania STIHL. Cele mai recente date arătau o creștere a business-ului mondial STIHL  de aproape 12%, atingând 2,7 miliarde de euro, la sfârșitul lunii august a anului trecut.  Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2019.  STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. Compania mamă a fost înființată în 1926 de Andreas Stihl.

 

Related posts

De ce este utilă măsurarea presiunii arteriale acasă

Adina Meyers

Tefal Pro Express Ultimate – cel mai puternic abur zi după zi

Adina Meyers

(P) Intra in competitia Food Team Building by Gabriela Simion, in parteneriat cu Kuxa Events

Adina Meyers