LifeStyle

STIHL își completează gama de spălătoare profesionale cu un nou model pe piață

Noul spălător cu presiune este primul dintr-o serie de șase modele destinate utilizatorilor profesioniști, care au nevoie de putere mare de curățare. Cu indicativul RE 232, spălătorul a fost conceput special pentru fermieri, companii de construcții sau administrații publice. Utilajul poate lucra la o presiune 145 bari, furnizând peste 660 l/h, care trec printr-un filtru special conceput pentru a proteja pompa. 

Cu un sistem de dozare reglabilă a detergentului și un furtun de înaltă presiune de 10 m, RE 232 devine opțiunea numărul 1 atunci când vorbim de sarcini de curățare dificile sau solicitări extreme, în regim de utilizare zilnică. Celelalte cinci echipamente de curățat profesionale din gama STIHL au presiuni de lucru care pot merge și până la 230 de bari, iar debitul poate ajunge până la 1150 l/h.

Pe lângă spălătoarele din clasa profesională producătorul german a mai dezvoltat și game de utilaje mai mici, cum este cea compactă, destinată inclusiv uzului casnic.

Spălătoarele cu presiune devind echipamente din ce în ce mai întâlnite în gospodăriile românilor, mai ales odată cu dezvoltarea sectorului rezidențial. Aceste utilaje încep să devină la fel populare ca aspiratoarele sau mașinile de spălat, având în vedere că piața înregistrează creșteri consistente de până la 20% pe an.  

 

Despre compania STIHL

Despre compania STIHL. Cele mai recente date arătau o creștere a business-ului mondial STIHL  de aproape 12%, atingând 2,7 miliarde de euro, la sfârșitul lunii august a anului trecut.  Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2019.  STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. Compania mamă a fost înființată în 1926 de Andreas Stihl.

 

Related posts

Le Couturier – reinterpretarea conceptului de croitorie urbană

Adina Meyers

Calitatea apei pure furnizate de sistemul de purificare a apei Aqueena, de la Zepter

Adina Meyers

Elysée Concept Maison des Parfums

Adina Meyers