Legislatie Solutii Constructive

Marketing imobiliar: Cum sa iti prezinti oferta de inchiriere sau de cumparare a locuintei

Odata ce locuinta ta este gata sa patrunda pe piata imobiliara, este nevoie sa ii dai un mic ajutor agentului imobiliar, pentru a reusi sa iti gaseasca un cumparator sau un chirias cat mai repede si la un pret cat mai bun.

Foarte multe persoane interesate vor cauta apartamente de inchiriat online, la fel ca si terenuri si case, de aici si importanta listarii imobilului pe care vrei sa il inchiriezi pe site-uri si agregatoare de profil. Aceeasi situatie este si in cazul in care vrei sa oferi spre vanzare o anumita proprietate, metodele traditionale de promovare a anunturilor imobiliare fiind mai putin eficiente.

Tips-uri de prezentare a locuintei in mediul online

       –  Cand listezi proprietatea intr-un anunt de vanzare in mediul online, ofera cat mai multe informatii relevante.

       –  Nu limita descrierea la numarul camerelor: include caracteristici suplimentare cum ar fi dotarile bucatariei, de exemplu, dar si altele care ofera un avantaj in plus pentru cumparator (ex: sistem de incalzire prin pardoseala).

       –  Orice aspecte pe care le consideri unice in ceea ce priveste casa ta pot atrage un potential cumparator, deci include-le in descrierea locuintei.

       –  Insereaza o multime de fotografii de inalta calitate, care sa arate cat mai clar modul in care arata locuinta.

       –  Cu cat sunt mai multe imagini in anunt, cu atat cresc sansele ca acesta sa atraga mai multe accesari.

       –  Cand realizezi fotografiile pentru anuntul de vanzare al casei sau al apartamentului, evita imaginile apropiate ori inclinate si opteaza pentru unghiuri cat mai cuprinzatoare.

 

Prezentarea casei in timpul vizualizarilor

Dupa ce ai atras persoane interesate in online si ai obtinut solicitari de vizualizare a locuintei, incurajeaza potentialii cumparatori sau chiriasi sa petreaca mai mult timp analizand casa, apeland la mici trucuri:

       –  Parfumurile placute evoca emotii pozitive. Prin urmare, este important ca inainte sa primiti vizita unui potential client, casa sa fie bine aerisita. In plus, poti sa folosesti lumanari parfumate sau odorizante de camera, care sa emane un miros placut, proaspat.

       –  Adu o parte din natura in casa ta, pentru a crea o ambianta placuta si relaxanta. Un buchet de flori proaspete puse intr-o glastra si o fructiera puse pe masa din living,lucreaza foarte bine in acest scop.

       –  Pastreaza o temperatura medie in interiorul casei, deoarece un mediu confortabil din punct de vedere termic ii va face pe cumparaturi sa petreaca mai mult timp in spatiul pe care vrei sa-l vinzi. Foloseste un semineu sau un radiator in timpul iernii sau un ventilator in timpul verii.

       –  Daca ai animale de companie, asigura-te ca nu vor fi acolo in timp ce primesti vizitele potentialilor cumparatori. Asta pentru ca, pe de o parte, exista oameni care nu agreaza ideea de a pastra animalele de companie in casa, dar in acelasi timp sunt si persoane care le iubesc si s-ar putea lasa distrase de ele.

Related posts

Produs inovator pentru termoizolare, dezvoltat special pentru conditiile climatice din Romania

Adina Meyers

Apartament sau casa? Cum iti dai seama ce iti doresti cu adevarat?

Adina Meyers

Proiect de casă cu mansardă: suprafața utilă 211.96 mp

Adina Meyers